פיתוח אפליקציה בקרית ים

יצירת יישומים לבתי עסק בקרית ים וכל מה שצריך לדעת

בניית יישומים לחברות לכלל המטרות האפשריות בקרית ים והסביבה

בניית אפליקציות לבתי עסק בכל גודל: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא בלעדי לזמן הזה, עם זאת, המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שנתנה את הפוש הגדול ביותר בהפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, וקידמה התפתחות טכנולוגית, בלי ספק מתחה את תרבות הצריכה אל אופקים מדהימים. עוד ועוד בני אדם מכל העולם דורשים עוד ועוד חפצים וחומר מכל סוג ע"פ הרצונות שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. באופן טבעי, התגובה של הסוחרים בשום פנים ואופן לא מתעכבת מלהגיע – התופעה טופחת בכל יום יותר – בעלי מקומות עבודה מחליטים לפתח אפליקציה לבתי העסק שבבעלותם. בעלי עסקים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים טוב שבהזמנת אפליקציות על-מנת להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. עם זאת, האם מדובר במעשה שכדאי לנו לעשות?

במאמר הבא נעניק תשובה למה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה נדרש בשביל פיתוח אפליקציה לעסקים וכיצד יישומון באנדרואיד או באייפון יכולה לתרום לחברה שלכם? איפשור ללקוחות קיימים ופוטנציאלים תקשור מול צוות העסק הופכת למנדטורי. כשה"מוצר" מצוי וקיים בנייד של הקליינט וכאשר ישנה אינטראקציה באופן של מסרונים וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, צומחת אמינות ומאיר על עצמו אור מיוחד וטוב בהשוואה להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.

אם לקליינט פשוט לתקשר, כך יהיה נרחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לחברה מסוגלים להעלות את תכיפות וכמות השילומים על ידי כך שלבצע רכישה הפך לכה זמין, למנף את קביעות השיח עם הקליינט ולבנות אמון, באותה הזדמנות רצוי אף להעניק סיוע לקונה שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה מוצרים והשירותים שקיימים בשירות המוצע ע"י פרסום אינפורמציה עניינית בצגו של מכשיר הטלפון.

נקצר ונאמר: בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אבל מדובר בעניין שולי. אל תוותרו לעולם על לבחון בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים לצד מתכנת היישומים כדי שבוודאות נדע שהיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.

למה הכרחי לתת מחשבה ביצירת אפליקציה?

מה שהכי חשוב זה הקלה על הלקוח, כמו פתרון בעיה שיש בחברה. יישומים שיכולים למצוא פתרון לנקודת חולשה כמו להעניק אפשרות לקונה לגמור עם העניינים שלו תוך דקות ספורות, יעילות שימוש בזמן, לצמצם בזבוז תכונות המוצר ולשקף תמונה עניינית ורצינית מול לקוחות , הן הנמצאים והן העתידיים, ע"י טיפול ברצון המשתמש באופן סבלני, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כרווחיות ביותר לאורך זמן. מטרת התאגיד או החברה זה לדעת בוודאות מה אמור היישום להוציא לפועל, וזאת על סמך הניסיון והמקצוענות, כל עסק בתחום שלו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הטובות ביותר, הכרחי לתור אחר בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה צריכים לתשאל אתכם כיצד הינכם עושים עסקים כעת, בלי יישומון פעיל. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה חייבים להפנות אל החברה שאלות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במידה והדבר מתאפשר, הכרחי לבקש מצוות המפתחים להראות לכם דוגמית של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

כיצד מובטח לאדם שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא ייבלע בין מליוני האפליקציות שמסתובבות בשוק?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שהיישומון אמור להיות עדכני ושמיש למשתמשים. השיטה הנכונה להבטיח שהיישומון לא יילך לאיבוד בתוך ים האפליקציות המתחרות היא להיות בטוחים שהוא מספק ומעניק ערך אמיתי לאלו אשר בחרו להוריד אותו ובאופן תמידי. בסיטואציה בה המשתמש מייחס ליישומון מעמד של תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, ההמשך צפוי – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מהי העלות של לבנות יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל ארגון שאינו גדול בקרית ים והסביבה?

תשובה מורכבת לקושייה מסובכת. המחירים משתנות ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. הכנת יישומון בלתי מורכב עם עסק חזק בתחום יעלה בדר"כ בטווח ה – 18,000 ש"ח10000 יישומים בדרגת 'סיבוך' אחרת אמנם, יעלו יותר כסף. מפתחים של יישומים בעסק מנוסה , לא צריך להיות לו קושי להחזיר לכם תשובה עם מחיר כמעט סופי בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. תעריף של לפתח את היישומון לחברה שלכם אמור להצדיק את זה הסיבה שעליה לפתור אתגר רציני בחברה.

שאלה: התאמת היישומון למערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) זה בעצם אומר לשלם מחירים גבוהים יותר?

בעיקרון, כן, בדר"כ. אם זה מהותי מבחינתכם שהתוצר יתפקד במערכות הפעלה שונות, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, סביר להניח שהמעשה החכם יהיה לבקש יישומון רשת (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. שימוש בקונסטרקציית Web היא הדלת של היישומון לעבוד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; רק במצב בו האפליקציה מעוצבת כראוי כמובן. אתם יכולים להבין פרטים על ההבדלים שישנו במכשירים השונים במאמרים הבאים:

מה בדיוק הרווח נטו, בערך על ההשקעה יישומים עבור ארגון זעיר?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במידה ועלויות הפיתוח של היישומון שבים לכיסו של הבעלים בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. גם לא קשה לעשות חישוב את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מס' הדקות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, ולחלופין לחתוך שימוש מיותר בתכונות המוצר בעשרה אחוזים כהדגמה. בבחינת הרמה של צורך בהזמנה, חכם יהיה להתייחס בכובד ראש אל כל מה שמהווה את מה שהחברה מוציאה, בכל היבט, שעתיד היישומון בקרית ים למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כשהיישומון הושלם, מהי הגישה על-פיה מומלץ לבעל עסק קטן להביא אותה אל למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

הגישה הכי ראויה להוצאת יישומון לשוק זה דרך עמוד ברשת. במקרה שהדיבור הוא על יישומון מסוג נייטיב, אותו ביכולתכם להשיג במאגר היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), חובה להכיר בטעימה קלה את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. בנוסף לכך, נוכל להכריז על השקת היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, ובסיועם של המחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, כדאי לחשוב על אפשרות עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהעלות אותו YouTube, Facebook וכו'.

כל איזו תקופת זמן כדאי לבעלים של החברה באיזור קרית ים לרענן את היישומים שרכשו?

אף פה, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את ייעודו של היישומון הזה. בסיטואציה בה היישומון מספק מידע רלוונטי, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה נכון יהיה לערוך עדכון בערך כל 12 חודשים. בשביל שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל התפתחויותיהן של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כגון אייפון וגלקסי,

האם אפליקציה חובה לחברה בכל מצב?

אם העסק כושל לאתר קושי בשירות שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, נכון יהיהלהניח כרגע לרעיון של יישומון. אולם התייעצות עם מפתחים של יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום קושי בחברה שלא ראינו קודם.

דברים אשר רצוי להנהלת החברה להקדיש להם מחשבה לפני שמגיעים אל עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

בזמננו אנו יש פתרונות ברשת שביכולתן לגרום לשיפור משמעותית הרגלים שהחברה לוקה בהם. למשל כל הנושא של להזמין. למפיצים קטנים ישנן אופציות של להזמין באתר האינטרנט ששייך להם שהמון פעמים לא עושות את העבודה בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. עכשיו נקבל עזרה מההיישומון שפותח במיוחד עבור זה – הנגשת האופציה לבצע רכישה ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער אצל תאגידים. זה, בין היתר, ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר Amazon. אתר "אמאזון" הפך את השיח של הלקוח עמה לפשוטה ונוחה מאוד. אם זה טוב לאמאזון, כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. בניית יישומון לחברות בקרית ים – ליעוץ מקצועי, קביעת מפגש והצעות אטרקטיביות, שלחו לנו מייל עכשיו.