פיתוח אפליקציה בקרית מוצקין

בניית אפליקציות לעסקים בקרית מוצקין ומה חשוב שתדע

פיתוח יישומים למקום עבודה לכלל המטרות האפשריות באיזור קרית מוצקין

יצירת יישומים לחברות מכל סוג: תרבות הצריכה זה לא דבר בלעדי למאה העשרים ואחת, אמנם רשת האינטרנט שסייעה להפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. חד משמעית פתחה את תרבות הצריכה למימדים מכובדים מאוד. היום המון בני-אדם בעולם רוכשים עוד ועוד קניות ושירותים ע"פ הרצונות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. ודאי שעולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא באה באיחור – כמות גדולה של בעלי עסקים מסכימים שראוי להכין יישומים לבתי העסק שבבעלותם. בעלי עסקים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים רווח אשר בהזמנת אפליקציה במטרה לעשות טוב ונוח למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ועם זאת, האם זה באמת דבר שכדאי שנעשה?

בפסקאות הבאות נעניק תשובה לשאלת השאלות: מה הכרחי על מנת להגיע להזמנת יישומים לארגונים ואיך אפליקציית מובייל יש ביכולתו לקדם את החברה שלכם? הענקת גישה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי קשר טכנולוגי מול הצוות עם הזמנה הופך להכרחי. כאשר הצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של צורך המוצר וכאשר ההתקשרות מתבצעת בצורת הודעות SMS והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, נבנית אמינות והוא יואר עם אור הזרקורים, לטובה, אל מול החברות שהתחרו בו עד עכשיו.

ככל שללקוח מתאפשר בלי קושי להיות במגע, כך יהיה נרחב יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. אפליקציות מסוגלים להעלות את תכיפות וגודל ההזמנות ע"י זה שלבצע קנייה נהיה נוח כ"כ, להגדיל את קביעות השיח עם המשתמש ולטפח מערכת יחסים אמיתית, באותו מעמד כדאי לעזור לקונה שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אופציות שיש בשירות שמוצע על-ידי הנגשת נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה על מסך הטלפון.

נקצר ונאמר: יישומון לחברה זה טוב מאוד, אך זה עניין שולי. הכרחי להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בעזרתו של מתכנת היישומון ע"מ שלא יהיו טעויות והיישומון יותאם היטב ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

לאיזה מוקדים ראוי לתת את הדעת ב'הנדסת' אפליקציה?

המפתח הוא הקלה על הלקוח, כמו לפתור תקלה שישנו בשירות. יישומים שיכולים למצוא פתרון לקושי , זה יכול להיות להעניק אופציה ללקוח לסיים את העניינים שלו בזמן קצר יותר, לבצע שימוש נכון ויעיל בזמן, לתת ידע על שימוש חכם בתכונות המוצר ולהעניק מוניטין או תמונת מצב שאומרת 'קידמה' מול לקוחות קיימים ופוטנציאליים ע"י מענה לצורכי המשתמש באופן נכון, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כמאוד משתלמות בהיבט ארוך טווח. החברה או התאגיד צריכים להצביע על מה בדיוק צריך היישום להוציא לפועל, זאת ע"פ רזי המקצוע, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי טובה, ראוי לאתר מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מוכרחים להציג לכם שאלות איך הינכם משיקים את השירות או המוצר כיום. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מוכרחים להציג בפני החברה שאלות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם זה אופציונלי, נכון לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להביא לכם לראות רפליקה של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

באיזה אופן מובטח לבעלים של חברה שהיישומון שהזמין לא תאבד בתוך ים היישומים שמשווקים בכל עת?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שעל האפליקציה להיות שמיש ועדכני למען הלקוחות. השיטה להיות בטוחים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בתוך ים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לבחון שהוא מספק ומעניק ערך אמיתי ללקוח על בסיס שעתי אפילו אם צריך. במצב בו המשתמש מתייחס ליישומון כאל תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, תהיה בטוח שהוא ישוב להסתייע בו.

מה המחיר של לפתח יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור ארגון מזערי בעיר קרית מוצקין?

תשובה מורכבת לקושייה בעייתית. התמחורים לא קבועים והגורם המשפיע ביותר הוא עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון "טריוויאלי" ע"י עסק רציני יתומחר פלוס מינוס בסביבות – 19,000 ש"ח10000 יישומים שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת עם זאת, עתידים לעלות יותר כסף. מפתחים בארגון שיש לו ניסיון צריך לתת לכם מחיר מוערך בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. תמחור עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לחברתכם אמור אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהוא כן מוצא מענה בשביל בעיה עסקית אמיתית.

שאלה: התאמת האפליקציה לפלטפורמות מרובות זה למעשה אומר לשלם יותר?

בפשטות: התשובה חיובית בדר"כ. במידה ויש לכם צורך מהותי שהיישומון יתפקד במערכות רבות (כמו iOS, Android) כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, יכול להיות שמה שאתם צריכים לעשות זה להזמין יישומון מסוג WEB ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שיטת Web היא המפתח איתו היישומון יתפקד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; זה במידה והיישומון עוצב ע"י צוות מנוסה, כאמור. אתם יכולים למצוא אינפורמציה בנוגע לשוני שקיים במכשירים השונים בקישורים אלה:

מהם אחוזי הרווח נטו, בערך אם נשקיע ביישומון בהזמנה אישית עבור ארגון זעיר?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במקרה ומחירי הפיתוח של היישומון שבים לכיסו של הבעלים בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם די קל לבדוק את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את מספר הדקות שצריך לביצוע פעולה ב-20%, ואף למזער שימוש מיותר בשירות המוצע ב-10% וזו רק ההתחלה. בבירור הרווח העתידי, נכון לא להתעלם כל חשבונות העסק, כולל ,"הפסדי" החברה בצורה הן ישירה והן עקיפה, שאמור היישומון בעיר קרית מוצקין להפחית.

כשנגמרה העבודה על היישומון, באיזה אופן חובה למזמין היישומון לדחוף' אותה ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

הגישה הכי טובה להוצאת יישומים זה דרך דף ברשת. אם אנחנו מתדיינים על אפליקציית ניטיב, אותה ניתן להשיג בדף היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), חכם יהיה לסקור בזעיר אנפין את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש לפני העלאת האפליקציה לחנות. בנוסף, נוכל לקדם את האפליקציה ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, ובסיועם של המחלקה לשיווק שלכם. בהתאם לאופיו של היישומון, ראוי לחשב את היתרונות שיהיו בצילום ועריכה של קטעים קצרים ולפרסם אותם באתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

באיזו תדירות הכרחי באופן כללי בעיר קרית מוצקין לחדש את היישומון שרכשו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את תכליתו של היישומון הזה. בסיטואציה בה האפליקציה מונחת תוכן, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בניית יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה יש לבצע חידוש בערך אחת לשנה. בשביל שהיישומון יעבוד חלק עם כל שינויי הגרסה של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה , למשל אייפון וגלקסי,

יישומון זה משהו שחובה לכל חברה?

במקרה והארגון לא מצליח לשים אצבע על בעיות בחברה שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, הכרחילא למהר עם פיתוח יישומון. עם זאת, ישיבה עם ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לבעיות בחברה שלא ראינו קודם.

דברים אשר מומלץ לבעלים של החברה להקדיש להם מחשבה לפני שמתחילים עם תכנות והשקת יישומון

חשוב להבין שקיימות פונקציות ברשת שמסוגלות לגרום שיפור בצורה רצינית הרגלים בעיתיים שהחברה לוקה בהם. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: למפיצים קטנים קיימות אפשרויות הזמנה בתוך האתר שבבעלותם שרוב הזמן פשוט בלתי אפשריות לביצוע בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. פה למשל נכנסת לתמונה היישומון הייעודי – שדרוג אפשרות ההזמנה זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". אתר האינטרנט Amazon שינה את האינטראקציה של קהל הקונים איתו לדבר קל ופשוט נורא. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? כנראה שזה מתאים גם לכם. הכנת יישומים לבעלי חברות בקרית מוצקין – לשיחה עם מקצוענים, קביעת מפגש והצעת מחיר, שלחו לנו e-mail עכשיו.