פיתוח אפליקציה בקרית מלאכי

פיתוח יישומים לתאגידים בעיר קרית מלאכי וכל השאלות הנפוצות

יצירת יישומים לארגונים קטנים וגדולים באיזור קרית מלאכי

יצירת אפליקציות לבתי עסק מכל גודל: תרבות הצריכה זה לא דבר בלעדי לזמן הזה, ועם זאת, פריצת המרשתת שסייעה לתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, וקידמה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. ללא עוררין גרמה לטפיחה של תרבות הצריכה לגדלים רחבי ידיים. יותר ויותר אנשים מכל ארץ מזמינים עוד ועוד פריטים ומידע ע"פ דרישותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. ודאי שהתגובה של עולם הסחר לעולם לא מתעכבת מלהגיע – ומהר מאוד הגענו למצב בו מנהלים מסכימים שצריך לפתח יישומון לעסקים שבבעלותם. מנהלים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים רווח שבבניית יישומים על-מנת להקל על חיי הלקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. אבל, האם זה באמת דבר שכדאי שנעשה?

בדברים שלפניכם נפתח את השאלה הגדולה: מה הכרחי עבור בניית יישומים למקום עבודה וכיצד יישומון לסלולרי יש בו לקדם את השירות שאתם מציעים? הנגשה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים קשר טכנולוגי מול הנהלת העסק עם הזמן נהייה עניין קריטי. כאשר הצוות מצוי וקיים בנייד של הקליינט וכאשר ההתקשרות מתבצעת ע"י התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, נרקמת אמינות ומן ההיגיון שהוא יזהר באור הזרקורים, לטובה, לעומת החברות המתחרות.

יש קורולציה ברורה: אם לצרכן ישנה האופציה הקלה לתקשר, ודאי שגם יתרחב המחזור העסקי. יישומים לחברה יש בהם להגדיל את גודלן ונפחן של הקליינטורה ע"י זה שלבצע רכישה נהיה כזה קל, להגביר את קביעות התקשורת עם המשתמש ולהצמיח שם תחושת ביטחון, באותו מעמד כדאי להעניק סיוע לקונה להפיק תועלת מירבית מה אפשרויות שיש במוצר דרך הצגה של מידע רלוונטי ועדכני על-גבי מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בקיצור, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל מדובר בעניין שולי. כדאי להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון לצדו של מתכנת היישומון במטרה להיות בטוחים שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.

מהם המוקדים שאליהם רצוי לשים לב ביצירת אפליקציות?

מטרת העל היא הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור בעיות שקיים במוצר. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לאישיו , לדוגמה לתת אפשרות ללקוח לעשות יותר דברים בזמן המועט ביותר, לעשות שימוש יעיל ונכון במוצר עצמו, לצמצם בזבוז אמצעים ולתת לציבור תמונה שמצהירה 'קידמה' עבור קונים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, זאת עם שירות לקוחות מקצועי, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כרווחיות ביותר בטווח הרחוק. התאגיד או החברה אמורים להצביע על מה בדיוק צריך היישומון לעשות, ופה נכנס כמובן הניסיון והמקצוענות, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי מוצלחת, הכרחי לעשות מאמץ בהשגת בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. המתכנתים מוכרחים להפנות אליכם שאלות באיזו צורה הינכם מריצים את המוצר כיום. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון צריכים לחקור' את החברה שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במידה והדבר מתאפשר, כדאי לבקש מצוות המפתחים להביא לכם לראות רפליקה של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

כיצד מובטח לאדם שהאפליקציה שלו לא ייעלם בתוך שלל היישומים שנמצאים כעת?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שעל האפליקציה להיות מעודכן ושימושי למשתמשים. הדרך להבטיח שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בתוך ים היישומים שיוצאים כל הזמן היא לבחון האם היא מעניקה יתרון משמעותי לציבור ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה קבוע. בסיטואציה בה הקונה מייחס ליישומון מעמד של תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין שום ספק שהוא יחזור וישתמש בה.

כמה אשלם כדי לפתח יישומון בשביל ארגון שאינו גדול בקרית מלאכי והסביבה?

הסבר מסובך לקושייה מסובכת. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה משתנות ואחד הגורמים הקריטיים הוא במה היישומון עוסק. בניית יישומון "טריוויאלי" עם עסק מוכר עולה בדרך כלל בין 9,000 שקלים עד 19,000 שקלים אפליקציות מורכבות יותר אמנם, יעלו הרבה יותר. מפתחים של יישומים בעסק עם שנים בתחום , לא צריך להיות לו קושי להעניק לכם הערכת מחיר אחרי פגישה של שעה-שעתיים. עלות השקה אישית של היישומון לחברה שלכם אמור משקפת נאמנה את שהוא כן מוצא מענה בשביל בעיה עסקית אמיתית.

לפתח יישומון שמיועד למערכות הפעלה שונות יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

בלי ללכת סחור-סחור: התשובה חיובית רוב הזמן. יצא ויש לכם צורך מהותי שהתוצר יפעל במערכות הפעלה שונות, כגון iOS ואנדרואיד, הגיוני לומר שמה שעליכם לעשות זה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון ווב (רשת) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. השיטה הנ"ל מאפשרת לאפליקציה לעבוד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; זה במקרה והעיצוב של היישומון נעשה ברמה גבוהה, כאמור. ביכולתכם להשיג מידע נוסף על השוני שקיים במכשירים השונים בקישורים אלה:

מה בדיוק הרווח הסופי, פלוס מינוס, אם נזמין יישומון עבור ארגון מזערי?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. במידה ועלויות הפיתוח כולן שבים אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם לא בעיה לעשות בירור אם היישומון מצליח למזער את הזמן הדרוש לקנות משהו ב-15%, ואף לחתוך שימוש לא יעיל בתכונות המוצר ב-11% לדוגמה. בבחינת הרמה של הרווחיות, נכון לקחת בחשבון את כל מה שמהווה את ההוצאה לאותה תקופת זמן, בכל צורה שלא תהיה, שהיישומון עתיד בקרית מלאכי להקטין.

כאשר היישומון עומד, באיזו צורה יש לצד המזמין (הבעלים של החברה) להגיע איתה לקונים נוכחיים ועתידיים?

הדרך האפקטיבית ביותר לקידום יישומון זה ע"י דף ברשת. יצא והדיבור הוא על יישומון נייטיב, אשר אפשר להשיג בקטלוג היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (אפ סטור, לדוגמה), יש לסקור מעט את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. יחד עם זאת, יש באפשרותנו לחלק המלצות על היישומון דרך רשימת דיוור, ולקבל עזרה מהמחלקה לשיווק שלכם. לפי סוגו של היישומון, כדאי להכניס את האופציה של עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולפרסם אותם בערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל איזו תקופת זמן חכם יהיה לבעלי עסקים בקרית מלאכי לבצע חידוש של היישומון?

בהתאם להסברים הקודמים, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את תכליתו של היישומון הזה. במקרה שהיישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל בנייה של יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות נכון יהיה לחדש בערך אחת לשנה. כדי להיות בסנכרון מושלם עם השינויים בתוך המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כאייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

אז יישומון למעשה מומלץ לכל ארגון?

במידה והעסק כושל לשים פוקוס על אתגר במוצר שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, ישלוותר לגמרי על יישומון. אך דיבור עם מפתחי יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום בעיות בשירות שלא ראינו בעבר.

פואנטות שרצוי למנהל הנבון לשקול כאשר צועדים לקראת בניית יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש פתרונות באינטרנט שבעזרתן אפשר לעשות שיפור בצורה רצינית הרגלים שליליים שיש לחברה. למשל להזמין. לחברות הפצה מזעריות קיימת אופציה של להזמין אצלם בדף שהם מנהלים שיותר מדי פעמים לא מתפקדות בכלל בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. עכשיו נסתייע באפליקציה – הנגשת היכולת לקנות זה בדיוק מה שייצור את הפער אצל חברות. דרך-אגב זה ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר Amazon. אתר "אמאזון" שינה את ההתקשרות של הגולשים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. ל-"Amazon" זה מתאים? זה טוב גם לעסקים הקטנים. בניית יישומון לבעלי תאגידים בקרית מלאכי- לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, שיחה חינם והצעה גמישה, שלחו לנו הודעה עכשיו.