פיתוח אפליקציה בקרית שמונה

יצירת אפליקציות לבתי עסק בעיר קרית שמונה וכל השאלות הנפוצות

בניית יישומים לעסקים לכלל המטרות האפשריות בקרית שמונה והסביבה

פיתוח אפליקציות לתאגידים לכל מטרה ועניין: הצרכנות המאסיבית אינה ייחודית למאה ה-21, אבל פריצת המרשתת שסייעה לתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ונתנה את חלקה באת בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. חד משמעית גרמה לטפיחה של הצרכנות המאסיבית למימדים מטורפים. עוד ועוד בני אדם בכדור הארץ צורכים יותר ויותר חפצים ומידע על-פי הגחמות שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. בצורה זו, תגובת השוק בחיים לא באה באיחור – התופעה גודלת עוד ועוד – מנכ"לים מחליטים להזמין יישומון לבתי העסק שבבעלותם. מנהלים קולטים אט-אט את ההצלחה הפוטנציאלית אשר בפיתוח אפליקציות על-מנת לעשות חיים קלים לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. אולם, זה באמת דבר שכדאי לנו לעשות?

בעמוד זה נענה על שאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה מתבקש במטרה להגיע ליצירת אפליקציות למקום עבודה ובאיזו דרך יישומון Mobile יכולה לתרום לתאגיד שלכם? מתן אופציה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי תקשור מול צוות העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא בסיסי. כשה"מוצר" מצוי וקיים בנייד של הקליינט וכאשר ההתקשרות מתבצעת דרך התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, מתהווה תחושת ביטחון והוא יואר עם אור הזרקורים, לטובה, , זה בניגוד למתחרים.

אם לקליינט יש את האופציה הפשוטה לבוא באינטראקציה, באותה צורה יהיה רחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לבית העסק יוכלות להגביר את כמות ותכיפות הרכישות בכך שביצוע ההזמנה נהיה כזה קל, להגדיל את קביעות השיח עם המשתמש ולבנות אמון, באותה נשימה ניתן לתת מענה לקונה שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב פיצ'רים שקיימים בשירות המוצע דרך הצגה של מעין 'כרוז' דיגיטלי בצגו של מכשיר הטלפון.

בקצרה, אפליקציה לעסק בלבד אבל מדובר בעניין שולי. חכם יהיה לאבחן בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים יד ביד עם בונה היישומון במטרה שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.

לאיזה נושאים מומלץ לעצור ולחשוב בייצור אפליקציות?

מה שהכי חשוב זה טיפול בצרכיו של המשתמש, כמו לפתור בעיות שקשורה לעסק. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לתקלה , זה יכול להיות להעניק אפשרות ללקוח לסיים את העניינים שלו בפחות זמן, יעילות שימוש בתכונות המוצר, למזער בזבזנות של תכונות המוצר ולהעניק מוניטין או תמונת מצב רצינית וחזקה לעיני קונים , הן הנמצאים והן העתידיים, עם טיפול ברצון הלקוח באופן נכון, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן בתור השקעה מוצלחת לאורך זמן. החברה או התאגיד צריכים לייצר מתווה של הפעולות שעל היישום להוציא לפועל, זאת לפי הצורך של השוק, בתחומו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי שימושית, רצוי לחפש בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון חייבים לחקור' אתכם איך הינכם עושים עסקים כעת, ללא אפליקציה. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה אמורים לתשאל את החברה על צרכיו ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במצב בו ניתן, חשוב מאוד לשאול את הצוות אם ביכולתם להציג בפניכם דוגמה כלשהי של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

באיזו דרך בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יטבע בתוך ים היישומים שקיימים עכשיו?

חוק השיטה הנכונה לתת גושפנקא שהיישומון שלנו לא ייבלע בכמות העצומה של היישומים המתחרים היא לבחון שהוא משרת ומביא שימוש מהותי לאלו אשר בחרו להוריד אותו ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה תמידי. יצא והקונה רואה באפליקציה כלי-עזר שימושי, אין כאן שאלה בכלל – הוא יחזור וישתמש בה.

מה התעריף עבור לתכנת יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל ארגון שאינו גדול בקרית שמונה?

הסבר מסובך לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. המחירונים של לפתח אפליקציה כל הזמן בתנועה והגורם הקריטי ביותר הוא סדר גודל מורכבות היישומון. בניית יישומון שאינו מורכב במיוחד אצל עסק עם מוניטין יתומחר בערך בסביבות 7,000 שקלים עד 17,000 שקלים יישומונים בדרגת 'סיבוך' אחרת בהשוואה, עומדים לעלות כסף רב יותר. מפתחים של יישומים בעסק עם שנים בתחום צריך להחזיר לכם תשובה עם הצעת עלות בתום דיון של כשעה וחצי. תעריף בניית היישומון לארגון שלכם אמור להצדיק את זה שהוא כן פותר בעיה עסקית אמיתית.

שאלה: התאמת האפליקציה למערכות הפעלה מגוונות יעלה לבעל עסק כסף רב יותר?

בקיצור, כן, כמעט תמיד. במקרה וזה חובה מבחינתכם שהיישומון יתפקד במערכות רבות (כמו iOS, Android) כגון iOS ואנדרואיד, יכול להיות שהדבר החכם לעשות יהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון ווב ולא נטיב. שיטת Web היא המפתח איתו היישומון יתפקד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; אבל רק במקרה שהיישומון תוכנת ועוצב על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. אפשר לקבל מושגים נוספים – אינפורמציה בנוגע לשוני שישנו במכשירים השונים בקישורים הבאים:

מהי הרווח נטו, בהערכה גסה, אם נזמין יישומון לאייפון או לאנדרואיד עבור ארגון מזערי?

זה מאוד תלוי בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. במקרה שעלויות הפיתוח של היישומון שבים אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. זה גם די קל לעשות בירור אם האפליקציה מפחיתה את מס' הדקות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, ואף למזער בזבוז תכונות המוצר ב-16% לדוגמה. בסקירת כמה הדברים כדאיים, יש לבדוק גם את כל החשבונות למיניהם, פלוס מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בכל צורה שלהם, שהיישומון עתיד בקרית שמונה והסביבה למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כשאפליקציה מוכנה, באיזה אופן ראוי למזמין השירות לשווק אותה ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה לקידום יישומים זה עם עמוד ברשת. במצב בו פיתחנו יישומון מסוג נייטיב, אותו אתם יכולים להתקין בקטלוג היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (App Store בתור דוגמה), חכם יהיה לבדוק בזעיר אנפין את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. בנוסף, אפשר לשווק את היישומון ע"י לוח תפוצה, או להסתייע בהמחלקה לשיווק שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, כדאי לקחת בחשבון צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהכניס אותם אל כל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

כל כמה זמן כדאי בקירוב בקרית שמונה לבצע חידוש של האפליקציה שלהם?

אפילו פה, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את מהות היישומון שלכם. במקרה שהיישומון מספק מידע רלוונטי, נעדכן אותו באופן קבוע, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על ייצור יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה הכרחי לבצע רענון וחידוש לפחות פעם בשנה. זאת בשביל שהיישומון יעבוד חלק עם כל השינויים של מערכות ההפעלה של המכשירים כמו אייפון וגלקסי,

שאלה: יישומון כדאי לכל חברה?

בסיטואציה בה החברה נכשלת בלהצביע על בעיה עסקית שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, הכרחילוותר על רעיון של יישומון כרגע. אמנם שיח כן אצל תאגיד פיתוח יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על קושי בחברה שלא ראינו קודם.

דברים אשר חובה למנהל הנבון לתת עליהם את הדעת כאשר העיסוק הוא השקה אישית של יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש אופציות ברשת שיכולות לשפר בצורה מהותית תכונות שקיימים בעסק. הזמנות היא דוגמא מעניינת: למפיצים קטנים ישנן אופציות של להזמין בדף הרשת ששייך להם שהמון פעמים לא פועלות כלל בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. זו הנקודה בה נסתייע ביישומון – לשדרג את היכולת לקנות ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער אצל ארגונים. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon שינה את האינטראקציה של קהל הקונים איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. ל-"Amazon" זה מתאים? אז זה מתאים גם לכם. בניית יישומים לבעלי תאגידים בקרית שמונה- להתייעצות, קביעת מפגש והצעה ראשונית למחיר, דברו איתנו עכשיו.