פיתוח אפליקציה בראשון לציון

יצירת אפליקציות לארגונים בראשון לציון וכל מה שצריך לדעת

פיתוח אפליקציות לבתי עסק מכל סוג בראשון לציון

הכנת יישומים לעסקים לכלל המטרות האפשריות: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא ייחודי לתקפותנו, עם זאת, המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן שסייעה להפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ותרומתה לאת הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, ללא עוררין פתחה את הצרכנות המאסיבית למימדים מדהימים. עוד ועוד בני אדם מכל מקום מזמינים עוד ועוד דברים ושירותים על-פי הגחמות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. באופן טבעי, השוק מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מתעכבת מלהגיע – וככל שהזמן עובר, יותר בעלי עסקים מחליטים להכין יישומים לעסק שלהם. מנכ"לים מגיעים לאט לאט למסקנה: כל ההצלחה הפוטנציאלית שביצירת יישומים בשביל לספק חוויית קנייה חיובית למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. אולם, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה כדאי?

במאמר הבא נפתח את אשר כולם צריכים לדעת: מה הכרחי במטרה להגיע לפיתוח יישומון לארגונים ובאיזה אופן יישומון באייפון או באנדרואיד יכולה לתרום לתאגיד שלכם? מתן אפשרות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לבצע דיאלוג מתקדם מול צוות העסק עם הזמנה הופך למנדטורי. כאשר הצוות מצוי וקיים בנייד של הקליינט וכשישנה אינטראקציה באופן של מסרונים ועדכונים שוטפים, מתפתחת תחושה של ביטחון ומן ההיגיון שהוא יזהר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות מול מתחריו.

יש קורולציה ברורה: אם לצרכן קל יותר להיות במגע, באותה צורה יגדל סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לבית העסק מסוגלים להעלות את תכיפות וכמות התשלומים בכך שביצוע ההזמנה הפך לכה זמין, להגדיל את קביעות התקשורת עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותה הזדמנות רצוי אף לתת מענה למשתמש שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה מוצרים והשירותים שקיימים שמוצר ע"י הצגת מעין 'כרוז' דיגיטלי בצגו של הסמארטפון.

לסיכום ההקדמה, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, היא לא העיקר. חשוב מאוד לאבחן בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים יחד עם מתכנת היישומון וזאת כדי שנהיה 100% בטוחים שהיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

לאיזה מוקדים חובה לשים לב בעיצוב אפליקציה?

המפתח הוא הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור בעיות שישנו במוצר. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לאישיו כגון להעניק אפשרות לקונה לעשות יותר דברים בזמן המועט ביותר, יעילות שימוש במוצר עצמו, להכווין לשימוש נבון באמצעים ולתת לעסק אימג' שאומרת 'קידמה' לעיני קונים קיימים ופוטנציאליים וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם מענה לרצונות המשתמש באופן אדיב, מוכיחות את עצמן כמאוד משתלמות וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. החברה או התאגיד צריכים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור האפליקציה לבצע, זאת ע"פ הצורך של השוק, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. להשגת התוצאות הכי נכונה, הכרחי לאתר מתכנת עם ותק רב אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. המפתחים חייבים להקשות עליכם (מלשון קושיה) באיזה אופן הינכם משיקים את השירות או המוצר כעת, בלי יישומון פעיל. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון חייבים לחקור' את החברה שנוגעות למטרותיה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במצב בו ניתן, חשוב מאוד לשאול את הצוות אם ביכולתם לשלוח לכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

באיזו דרך יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא יטבע בים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון צריך להיות עדכני ושמיש לציבור. השיטה לתת גושפנקא שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בכמות העצומה של היישומים שיוצאים בכל יום היא לבחון שהוא מספק שימוש מהותי לציבור ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן קבוע. במידה והמשתמש חש שזה יישומון שהוא דבר שמקל לו על החיים, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

כמה עולה לקבל יישומון בשביל ארגון שאינו גדול באיזור ראשון לציון?

הסבר בעייתי לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה משתנות ואחד הגורמים הקריטיים הוא סוג ואופי האפליקציה. תכנות והשקת יישומון שאינו בעייתי כ"כ עם עסק חזק בתחום יעלה פחות או יותר בטווח ה – 18,000 ש"ח10000 יישומונים בדרגת 'סיבוך' אחרת אמנם, עומדים לעלות מספרים גבוהים יותר. עסק רציני ועם פז"מ בתחום צריך לתת לכם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי לאחר מפגש קצר יחסית. מחירון תכנות והשקת היישומון לחברתכם אמור צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהיישומון אכן נותן מענה לאתגר המותי בחברה.

לפתח יישומון שמתאים למכשירים שונים , משמעות הדבר לשלם סכומים רציניים יותר?

לא נאריך במילים: כן, בדר"כ. יצא והכרחי עבורכם שהיישומון יפעל במערכות הפעלה מגוונות, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, יכול להיות שהדבר החכם לעשות יהיה להזמין יישומון רשת (ווב) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שימוש בקונסטרקציית Web היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, רק בסיטואציה בה היישומון נבנה ועוצב על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. לחצו כאן כדי למצוא מידע נוסף על השוני בין הפלטפורמות השונות בקישורים אלה:

מהם אחוזי הרווח, בערך, בהזמנת יישומון לאייפון או לאנדרואיד בשביל חברה זעירה?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. במקרה ומחירי הפיתוח של היישומון שבים לכיסו של הבעלים בשנה הראשונה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם לא בעיה לבחון את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את הזמן הדרוש לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ו/או לחתוך בזבזנות של משאבים ב-16% למשל. בבירורים על הרווחיות, חכם יהיה להתייחס בכובד ראש אל שלל החשבונות, יחד עם תשלומים מצד החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון מתכוון בעיר ראשון לציון להקטין.

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, מהי הגישה על-פיה כדאי למזמין האפליקציה להוציא אותה לאוויר העולם ולמשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

הגישה הכי טובה לקידום של יישומון זה עם עמוד ברשת. במקרה שהעיסוק שלנו הוא כרגע באפליקציית ניטיב, אותה ניתן להוריד בקטלוג היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (גוגל פליי למשל), מומלץ לברר קלות את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. בנוסף, תוכלו לחלק המלצות על היישומון דרך רשימת דיוור, ולקבל עזרה מהמחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. לפי אופיו של היישומון, יש לשקול הכנת סרטונים שיווקיים ולפרסם אותם בYouTube, Facebook וכו'.

כל איזו תקופת זמן מומלץ לבעלים של החברה באיזור ראשון לציון לעדכן את היישומון שהזמינו?

גם כאן, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את מטרת היישומון שלכם. במידה והיישומון סובב מידע, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על ייצור יישומון כזה. מינים שונים של יישומים נכון יהיה לרענן כל 12 חודשים פחות או יותר. במטרה שהיישומון יעבוד חלק עם כל ההתפתחויות של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כגון אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

יישומון זה משהו שהכרחי לכל ארגון?

אם החברה נכשלת בלהתמקד על בעיות בחברה שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, ישלוותר לגמרי על יישומון. ואף על-פי כן, שיחה אצל תאגיד פיתוח יישומים, זו אחת הדרכים למצוא אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

פואנטות שחכם יהיה למזמין היישומון לשקול כאשר צועדים לקראת הכנת יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות שמסוגלות לגרום שיפור באופן רציני תכונות שהחברה לוקה בהם. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות קטנות של הפצה יש אופציה בדר"כ של להזמין באתר האינטרנט ששייך להם שבדר"כ לא עובדות בכלל באייפון או באנדרואיד. פה למשל נקבל עזרה מהיישומון – להנגיש את אפשרות ההזמנה זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער בין חברות. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר האינטרנט Amazon שינה את האינטראקציה של הגולשים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. טוב לאתר "Amazon"? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. תכנות והשקת יישומון לבעלי חברות בראשון לציון – ליעוץ מקצועי, שיחה חינם והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו e-mail עכשיו.