פיתוח אפליקציה ברחובות

בניית יישומים למקום עבודה ברחובות וכל השאלות הנפוצות

בניית אפליקציה לעסקים מכל גודל ברחובות

בניית יישומים לבתי עסק לכל מטרה ועניין: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא עניין בלעדי למאה העשרים ואחת, ואע"פ כן, רשת האינטרנט אשר דחפה, אולי יותר מכל, את סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ונתנה את חלקה בהתפתחות טכנולוגית, בהחלט גרמה לטפיחה של תרבות הצריכה אל אופקים אדירים. היום המון בני-אדם בכדור הארץ רוכשים עוד ועוד קניות וידע לפי גחמותיהם, השאיפות וההעדפות האישיות. על ידי כך, התגובה של עולם הסחר בחיים לא באה באיחור – גדלה הכמות של מנהלים מסכימים שצריך לפתח אפליקציה לבתי העסק שבבעלותם. בעלי עסקים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים הצלחה הפוטנציאלית שביצירת אפליקציה בשביל לעשות חיים קלים למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ועם זאת, זה מעשה שמומלץ לנו לעשות?

בדף זה ננתח את שאלת השאלות: מה צריך לעשות בשביל פיתוח אפליקציה לעסק ואיך בדיוק יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לסייע להצלחת המוצר שאתם מציעים? הענקת גישה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים תקשור מול הנהלת העסק עם הזמן נהייה עניין מאסט. כשה"מוצר" מצוי בנייד של הקליינט וכאשר התקשורת נעשית על-ידי מסרונים ועדכונים שוטפים, מתפתחת אמינות ומאיר על עצמו אור הזרקורים, לטובה, אל מול מתחריו.

יש קורולציה ברורה: אם לצרכן נגיש לתקשר, ככה גם יהיה נרחב יותר המחזור העסקי. יישומים יש בהם להגדיל את תכיפות וגודל הקניות מפני שלבצע רכישה נהיה נוח כ"כ, להעלות את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולבנות אמון, באותה הזדמנות רצוי אף לעזור לקליינט שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אופציות שקיימים בשירות המוצע דרך פרסום ידע חשוב על-גבי מכשיר הטלפון.

בקיצור, אפליקציה לעסק בלבד אך זה עניין שולי. חכם יהיה להעמיד תחת זכוכית מגדלת את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בסיועו של המפתח של היישומון וזאת כדי להיות בטוחים שהיישומון יותאם היטב ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.

מהם הדברים שאליהם רצוי לתת מחשבה ביצירת יישומון?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שקיים בחברה. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לנקודת חולשה , זה יכול להיות להעניק אפשרות לקונה לסיים את העניינים שלו בזמן מועט יותר, לבצע שימוש נכון ויעיל בזמן, לצמצם בזבוז אמצעים ויחד עם זאת להקנות תמונה שמצהירה 'קידמה' לעיני קונים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, ע"י טיפול ברצון המשתמש באופן טוב יותר מוכיחות את עצמן כהשקעה מוצלחת לאורך זמן. על העסק או הארגון לדעת בדיוק מה צריך היישום להוציא לפועל, ופה נכנס כמובן הניסיון והמקצוענות, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי רווחית, נכון לאתר מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון חייבים להפנות אליכם שאלות באיזה אופן הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון חייבים להציג בפני החברה שאלות בנוגע לרצונות שלה השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם מתאפשר, חשוב מאוד לשאול את הצוות אם ביכולתם להביא לכם לראות גרסה ראשונית של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

כיצד מובטח לבעלים של חברה שהיישומון שהזמין לא ייעלם בתוך הכמות האדירה של היישומים שמסתובבות בשוק?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שחובתו של היישומון להיות מעודכן ושימושי למען הציבור. השיטה הנכונה להבטיח שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בכמות העצומה של היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא להיות בטוחים שהיא מעניקה ערך אמיתי לקונה ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן יומיומי. במקרה והמשתמש רואה באפליקציה ככלי אהוב עליו, אין שום ספק שהוא ישוב להסתייע בו.

כמה עולה לבנות יישומון עבור ארגון זעיר בעיר רחובות?

מענה בעייתי לשאלה מורכבת. המחירים לא מקובעים כלל ותלויים באופן משמעותי במורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון שאינו בעייתי כ"כ ע"י עסקים חזקים בתחום יתומחר בערך בין 9,000 שקלים עד 19,000 שקלים אפליקציות יותר מסובכים אולם, יתומחרו במספרים גבוהים יותר. צוות מפתחי אפליקציות שיש לו ותק , לא אמורה להיות לו בעיה להעניק לכם מחיר כמעט סופי בתום מפגש של 60-120 דקות. מחירון פיתוח אפליקציה לארגון שלכם צריך אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהוא כן מספק מענה עבור אתגר המותי בחברה.

לפתח יישומון שמיועד למערכות הפעלה מגוונות זה בעצם אומר לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בקצרה, אכן, רוב הזמן. במקרה שזה מהותי מבחינתכם שהאפליקציה תפעל על מערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', הגיוני לומר שהדבר החכם לעשות יהיה לפתח אפליקציית אינטרנט (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. הגישה הזו היא המפתח איתו היישומון יתפקד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; זאת אם היישומון נבנה ועוצב ברמה גבוהה, כאמור. אתם מוזמנים להשיג הסברים על השוני בין הפלטפורמות השונות בלינקים האלה:

כמה סה"כ הרווח נטו, בהערכה גסה, אם נזמין יישומון לאנדרואיד או לאייפון בשביל ארגון שאינו גדול?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במקרה שעלות פיתוח האפליקציה מקבלים כיסוי בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם פשוט מאוד לחשב את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את כמות השניות או הדקות שצריך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או למזער בזבזנות של אמצעים ב-20% למשל. בבירורים על כמה הדברים משתלמים, כדאי לצרף לחישובים שלנו את כל חשבונות העסק, כולל ההוצאה לאותה תקופת זמן, באופן ישיר ועקיף, שהיישומון מתכוון ברחובות להמעיט.

כאשר היישומון עומד, באיזו שיטה יש לבעל עסק קטן לדחוף אותה לשוק ולצרכנים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי טובה לקידום יישומון זה ע"י עמוד ברשת. בסיטואציה בה אנחנו מתדיינים על יישומון Native, אשר אתם יכולים להתקין בדף היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), רצוי לבדוק קלות את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. כתוספת, תוכלו לשווק את היישומון דרך רשימת דיוור, ולחלופין בעזרתם של מחלקת המכירות של העסק. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון חובה לשקול בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולפרסם אותם באתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

מתי וכמה תדיר כדאי בערך באיזור רחובות לרענן את היישומון שרכשו?

בהתאם להסברים הקודמים, התשובה טמונה במטרת היישומון שאתם רוצים. בסיטואציה בה היישומון סובב מידע, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. מינים שונים של יישומים הכרחי לבצע עדכון בערך כל 12 חודשים. בשביל להיות בסנכרון מושלם עם התפתחויותיהן של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, , לדוגמה אייפון ו-Android,

האם אפליקציה מתאימה לחברה בכל מצב?

במקרה שהתאגיד לא מצליח לזהות אתגר במוצר שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, חובהלוותר לגמרי על יישומון. אבל דיבור עם צוות פיתוח של יישומים, תסייע לעסק בזיהוי קושי בחברה שלא ראינו קודם.

עניינים אשר חובה למנהלים להרהר בהם בטרם מתחילים עם לפתח יישומון

בזמננו אנו יש פונקציות באינטרנט שמסוגלות לגרום שיפור באופן רציני הרגלים שליליים שהעסק כבר מאמץ. למשל להזמין. למפיצים קטנים קיימות אפשרויות הזמנה בדף הרשת שהם מנהלים שלעיתים קרובות אינן פעולות כלל ועיקר בסמארטפון. ברגע זה צריך להיכנס היישומון – להעלות ברמה את היכולת לבצע רכישה יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול אצל תאגידים. ד"א זה ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". האתר הפופולרי הפך את ה"דו-שיח" של המשתמשים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. לאתר הענק הזה זה מתאים? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. תכנות והשקת יישומון לבעלי חברות ברחובות – להתייעצות, מפגש והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו מסרון עכשיו.