פיתוח אפליקציה ברמלה

יצירת אפליקציה לחברות בעיר רמלה וכל השאלות הנפוצות

הכנת אפליקציות לארגונים לכלל המטרות האפשריות ברמלה

יצירת יישומים לעסקים מכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך אינה ייחודית לתקפותנו, ואע"פ כן, פריצת המרשתת שעזרה לכל תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ונתנה את חלקה באת בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בהחלט פתחה את הצרכנות המאסיבית למימדים שלא יעלו על הדעת. בני אדם רבים יותר ויותר מכל ארץ משיגים עוד ועוד חפצים וידע ע"פ הרצונות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. על ידי כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מאחרת לבוא – יותר ויותר בעלי מקומות עבודה מתחילים להכין אפליקציה לעסק שלהם. בעלי עסקים מתחילים להבין את ההצלחה הפוטנציאלית אשר בהכנת יישומון על-מנת לעשות חיים קלים למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. אולם, האם מדובר במעשה נחוץ?

בשורות הבאות נדבר על שאלת השאלות: מה צריך להכנת יישומון למקום עבודה ובאיזה אופן יישומון לטלפון מסוגל לסייע להצלחת השירות שלכם? איפשור לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) התקשרות יישומית מול צוות העסק עם הזמנה הופך לקריטי. כאשר "המוצר" והצוות קיים ומצוי בנייד של הלקוח וכאשר ישנה אינטראקציה ע"י מסרונים ועדכונים שוטפים, מתהווה תחושה של אמון והוא יואר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות בהשוואה להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.

יש קורולציה ברורה: אם לצרכן פשוט לתקשר, מן ההיגיון שגם יהיה מפותח יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים יש בהם להגדיל את תדירות ונפח הקניות בגלל שלבצע רכישה נהיה כזה נוח, להגביר את קביעות השיח עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, מומלץ באותה נשימה להעניק סיוע לקונה שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב אופציות שקיימים שמוצר דרך פרסום מידע רלוונטי ועדכני במסכו של הפלאפון.

בקיצור, יישומון לחברה זה טוב מאוד, היא לא העיקר. חשוב מאוד להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים בעזרתו של בונה היישומון כדי שבוודאות נדע שהיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

על איזה דברים נכון לשים לב בבניית יישום?

מה שהכי חשוב זה הקלה על הלקוח, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שישנו בחברה. יישומים שעניינם למצוא פתרון לאישיו כמו להקל על הקונה לעשות יותר דברים בזמן מועט יותר, יעילות שימוש בתכונות המוצר, להפחית שימוש מיותר בתכונות המוצר ולתת לעסק אימג' מקצועית יותר מול לקוחות , הן הנמצאים והן העתידיים, כמובן יד ביד עם מענה לרצונות המשתמש באופן יעיל, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כהשקעה מוצלחת וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. מטרת החברה או התאגיד להצביע על מה בדיוק צריך היישומון להציא לפועל, זאת לפי הצורך של השוק, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. להשגת התוצאות הכי רווחית, כדאי לתור אחר בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון צריכים לתשאל אתכם באיזו שיטה הינכם מריצים את הפעולות העסקיות כעת. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון מטרתם לחקור' את החברה בנוגע לצרכים שלה ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במצב בו מתאפשר, ראוי לפנות אל המתכנתים בבקשה להציג בפניכם רפליקה של האופן בו היישומון אמור להיראות.

באיזה אופן יוכל להבטיח בעל עסק שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא תאבד בים היישומים שמשווקים בכל עת?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שהיישומון צריך להיות שימושי ומעודכן בשביל הקונים. השיטה הראויה לתת גושפנקא שהיישומון לא יילך לאיבוד בשפע היישומים שמתפרסמים בכל עת לוודא שהיא מעניקה טוב' מהותי לצרכן על בסיס שעתי אפילו אם צריך. בסיטואציה בה המשתמש מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מכלי-עזר שימושי, תהיה בטוח שהוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

כמה עולה לתכנת אפליקציה בשביל ארגון שאינו גדול באיזור רמלה?

מענה לא פשוט לסוגייה מסובכת. המחירונים לא מקובעים כלל ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. תכנות והשקת יישומון שאינו מורכב כ"כ ע"י עסק רציני יעלה פלוס מינוס באיזור – 19,000 ש"ח10000 יישומים שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת אולם, עתידים לעלות כסף רב יותר. עסק עם פז"מ בתחום , לא צריך להיות לו קושי להחזיר לכם תשובה עם מחיר מוערך לאחר מפגש קצר יחסית. תעריף של לפתח את היישומון לחברתכם אמור משקפת נאמנה את שהיישומון אכן פותר קושי מהותי בעסק.

לפתח אפליקציה בשביל מערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) זה למעשה אומר לשלם סכומים רציניים יותר?

לא נאריך במילים: כן, רוב הזמן. במקרה שאכן נחוץ לך שהיישומון יתפקד בסוגי מכשירים רבים, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, הגיוני לומר שמה שעליכם לעשות זה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון ווב (רשת) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. הגישה הזו היא הדלת של היישומון יתפקד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; אבל רק בסיטואציה בה היישומון עוצב ונבנה ע"י צוות מנוסה, כאמור. כאן תוכלו ללמוד עוד הסברים בנושא השוני בין הפלטפורמות השונות בקישורים הבאים:

כמה יוצאת הרווח הסופי, פלוס מינוס, בפיתוח יישומים בשביל חברה קטנה?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. יצא ועלויות הפיתוח כולן שבים אל המשקיע בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. זה גם פשוט מאוד לבצע בדיקה האם היישומון ממזער את משך הזמן הנצרך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, וזה יכול להיות גם להפחית בזבזנות של תכונות המוצר ב-19 אחוזים בתור דוגמה. בסקירת ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), מומלץ להתייחס בכובד ראש אל כל החשבונות למיניהם, פלוס ה"הפסדים" של החברה, באופן ישיר ועקיף, אשר בכוונת האפליקציה באיזור רמלה לצמצם.

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, באיזו שיטה חכם יהיה למזמין השירות להביא אותה אל לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי טובה להוצאת יישומים זה עם דף ברשת. אם פיתחנו יישומון נייטיב, אותו אתם יכולים להכניס אל הטלפון בארכיון היישומים הייעודית (Google Play בתור דוגמה), מומלץ לבחון בזעיר אנפין את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם בטרם נשיק את היישומון לחנות. יחד עם זאת, נוכל לעשות קידום ליישומון ע"י לוח תפוצה, ולחלופין בעזרה של המחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. לפי סוגו של היישומון, נכון יהיה לתת את הדעת על צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהטמיע אותם ביוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

מתי וכמה תדיר מומלץ בקירוב בעיר רמלה לערוך חידוש של היישומון?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, התשובה טמונה בייעודו של היישומון הזה. בסיטואציה בה היישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על בניית יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות חכם יהיה לרענן בערך אחת לשנה. כדי להתעדכן ולהיטמע היטב בעדכוני הפלטפורמות השונות כiOS ואנדרואיד,

האם אפליקציה חובה לחברות, לא משנה מה?

אם התאגיד לא מצליח לאתר בעיות בחברה שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, ראוילהניח כרגע לרעיון של יישומון. אבל ישיבה עם צוות פיתוח, זו אולי אפשרות לשים לב לבעיות בחברה שלא ראינו קודם.

נושאים שרצוי למנהל הנבון לתת עליהם את הדעת כאשר הנושא הוא פיתוח אפליקציות

בזמננו אנו יש אופציות ברשת שמסוגלות לגרום שיפור בצורה רצינית תכונות שקיימים בעסק. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה מזעריות ישנן אופציות של להזמין אצלם בדף הרשת שהם מנהלים שיותר מדי פעמים אינן מתפקדות בכלל בדפדפן של הנייד. ברגע זה נסתייע בהיישומון לנייד – להנגיש את היכולת להזמין ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. אתר "אמאזון" הפך את האינטראקציה של הגולשים איתו לפשוטה ונוחה מאוד. ל-"Amazon" זה מתאים? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. השקה אישית של יישומים לחברות ברמלה – להתייעצות עם מקצוענים, תיאום פגישה והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו e-mail עכשיו.