פיתוח אפליקציה ברמת גן

הכנת אפליקציה לחברות ברמת גן , כל הידע ההכרחי

בניית אפליקציה לחברות לכל מטרה ועניין ברמת גן והסביבה

יצירת יישומים לתאגידים מכל סוג: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אינה ייחודית לתקפותנו, ואף על-פי כן, פריצת המרשתת אשר עשתה את חלקה הענק בסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ודחפה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי ספק פרסה את הצרכנות המאסיבית למימדים מטורפים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל מדינה משיגים עוד ועוד פריטים ועזרה על-פי הגחמות שלהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. כמובן, שעולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא באה באיחור – וככל שהזמן עובר, יותר בעלי עסקים מחליטים להכין יישומים לעסקים שבבעלותם. מנכ"לים מבינים לאיטם את הטוב שבהכנת אפליקציה על-מנת להקל על חיי הצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. עם זאת, זה באמת דבר שכדאי שנעשה?

בטקסט שלפניכם נדון במה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה צריך לעשות בשביל פיתוח אפליקציה לעסקים ומהי הדרך בה יישומון לטלפון יכולה לתרום להעסק שלכם? נתינת אפשרות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) תקשור מול מפתחי המוצר הופכת לקריטי. כאשר "המוצר" והצוות זמין מהנייד של הלקוח וכאשר התקשורת נעשית ע"י מסרונים והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, נרקמת תחושת ביטחון והוא יואר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות אל מול עסקים המתחרים לו.

קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן ישנה האופציה הקלה לבוא באינטראקציה, מן ההיגיון שגם יתפתח סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים בהחלט יכולים להעלות את תכיפות וגודל התשלומים על ידי כך שלבצע רכישה נהיה זמין כל-כך, לחזק את קביעות התקשורת עם הקליינט ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותה הזדמנות ניתן גם להעניק סיוע למשתמש שיפיק את המקסימום מן ה אופציות שבית העסק נותן ע"י פרסום נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה במסך מכשיר הטלפון.

נקצר ונאמר: עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, היא לא העיקר. רצוי להעמיד תחת זכוכית מגדלת את רצונותיו של בעל החברה יחד עם מתכנת האפליקצייה בשביל שלא יהיה ספק שהיישומון תתחבר עם המשתמש ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

מהם הדברים שאליהם חכם יהיה להתייחס בהכנת יישומים?

מטרת העל היא התבייתות על לפתור בעיות שיש בחברה. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לאישיו , זה יכול להיות לאפשר למשתמש לגמור עם העניינים שלו בזמן קצר יותר, לבצע שימוש נכון ויעיל במשאבים, לתת ידע על שימוש חכם בשירות המוצע ולשקף תמונה רצינית וחזקה עבור צרכנים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם מענה לרצונות המשתמש באופן סבלני, כל אלה הוכיחו את עצמן כהשקעה מוצלחת בהיבט ארוך טווח. מטרת התאגיד או החברה זה לדעת בוודאות מה אמור היישומון להציא לפועל, זאת על-פי הצורך של השוק, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי נכונה, הכרחי להשיג מפתח בעל ניסיון מוכח אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון מוכרחים להציג לכם שאלות כיצד הינכם מריצים את עסק בעת הזו. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מוכרחים להפנות אל החברה שאלות בנוגע לצרכיה, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם זו לא בעיה, חשוב מאוד לבוא בבקשה למתכנתים להראות לכם רפליקה של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

באיזה אופן יכול בעל חברה להיות רגוע שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא ייעלם בין מליוני האפליקציות שקיימים עכשיו?

חוק מספר 1 הוא שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות מעודכן ושימושי עבור הצרכנים. הגישה הראויה לתת גושפנקא שהיישומון שלנו לא ייעלם בתוך ים האפליקציות המתחרות היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא מספק ומעניק יתרון משמעותי ללקוח באופן יומיומי. בסיטואציה בה הלקוח רואה באפליקציה תוצר שימושי ויעיל עבורו, אין שאלה – הוא ישוב להיעזר בו.

כמה עולה לתכנת יישומון בשביל חברה זעירה ברמת גן?

מענה לא פשוט לקושייה בעייתית. המחירים כל הזמן בתנועה והגורם הכי קריטי הוא במה היישומון עוסק. הכנת יישומון שאינו מורכב במיוחד ע"י עסקים חזקים בתחום עולה בדרך כלל בין 10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. אפליקציות אשר אינם פשוטים כ"כ אולם, יתומחרו ביותר כסף. עסק רציני ועם ניסיון יכול בדר"כ לדאוג לכם למחיר כמעט סופי בתום מפגש של 60-120 דקות. עלות תכנות והשקת היישומון לארגון שלכם צריך להצדיק את זה שהיישומון אכן נותן מענה לבעיה עסקית אמיתית.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל מערכות הפעלה שונות זה למעשה אומר לשלם יותר?

בפשטות: התשובה חיובית בדר"כ. בסיטואציה בה יש לכם נחיצות אמיתית שהיישומון יעבוד במערכות הפעלה שונות, כמו אייפון ו-Android, לא תהיה הגזמה להגיד שמה שעליכם לעשות זה להזמין יישומון אינטרנט (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. הגישה הזו זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; זאת אם היישומון עוצב ונבנה ברמה גבוהה, כאמור. ביכולתכם ללמוד עוד הסברים בנושא השוני שישנו במכשירים השונים בדפים אלה:

במספרים: מה הרווח הסופי, בערך, אם נשקיע ביישומון לאנדרואיד או לאייפון עבור ארגון מזערי?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. בסיטואציה בה מחירי הפיתוח של היישומון שבים לכיסו של הבעלים באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. קל יחסית לבצע חישוב את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מספר השניות הנצרכות לביצוע פעולה ב-20%, וזה יכול להיות גם לצמק בזבוז תכונות המוצר בעשרה אחוזים כהדגמה. בבחינת הרמה של כמה הדברים משתלמים, חשוב מאוד לא להשאיר בצד את הפעולות השוטפות שמהוות את תשלומים מצד החברה, באופן ישיר ועקיף, שאמור היישומון ברמת גן למזער.

כשהיישומון כבר עומד, באיזה אופן חובה למזמין השירות להוציא אותה לאוויר העולם ולמשתמשים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית לשווק אפליקציה היא על-ידי דף ברשת. במידה והדיון הוא על יישומון נייטיב, אותו אתם יכולים להכניס אל הטלפון במאגר היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), חכם יהיה להכיר פה ושם את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש בטרם נשיק את היישומון לחנות. בנוסף לכך, ניתן לקדם את האפליקציה על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, ולחלופין בעזרה של המחלקה לשיווק שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון יש לשקול עריכת סרטון וידאו שיווקי והעלתם אל ערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל כמה זמן רצוי לבעלי עסקים ברמת גן לרענן את היישומון שהזמינו?

אפילו פה, נוכל לענות רק מתוך הבנה של תכליתו של היישומון הזה. אם האפליקציה מונחת תוכן, נעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל לייצר אפליקציה כזו. יישומים עם מטרות אחרות חכם יהיה לבצע חידוש כל 12 חודשים בהערכה גסה. כדי להיות בסנכרון מושלם עם השינויים בתוך הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה , למשל iPhone וגלקסי,

האם אפליקציה הכרחי לכל חברה?

יצא והחברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה להתמקד על בעיות במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, ראוילוותר לגמרי על יישומון. אמנם ישיבה עם חברת פיתוח אפליקציות זו אחת הדרכים לקלוט פתאום בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

עניינים אשר הכרחי ליזם החכם לשקול לפני ההוצאה לפועל של הכנת יישומון

בתקופתנו קיימות פונקציות ברשת שיכולות לשפר באופן מהותי הרגלים שליליים שיש לעסק. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה קטנות קיימת אופציה של להזמין באתר האינטרנט שהם מנהלים שרוב הזמן לא פועלות כלל בסמארטפון. עכשיו נסתייע בהיישומון לסמארטפון – הנגשת היכולת לקנות זה בדיוק מה שייצור את הפער בין חברות. ד"א זה למה יש כמות אדירה של קונים ב"אמאזון". אתר Amazon הפך את השיח של הגולשים איתו לפשוטה ונוחה מאוד. טוב לאתר "Amazon"? כנראה שזה מתאים גם לכם. הכנת יישומים לבעלי ארגונים ברמת גן- לשיחה עם מקצוענים, תיאום פגישה והצעות גמישות, שלחו לנו הודעה עכשיו.