פיתוח אפליקציה ברמת השרון

בניית אפליקציות לבתי עסק ברמת השרון וכל אשר צריך לדעת

יצירת אפליקציה למקום עבודה מכל סוג באיזור רמת השרון

יצירת אפליקציה לבתי עסק מכל סוג: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא בלעדי לתקופה זו, ואע"פ כן, פריצת הרשת אשר עשתה את חלקה הענק בסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, וקידמה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, ללא עוררין הרחיבה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אל אופקים רחבי ידיים. יותר ויותר אנשים מכל הגלובוס משיגים עוד ועוד קניות וידע ע"פ דרישותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. בכך, תגובת השוק בשום פנים ואופן לא מתעכבת מלהגיע – עוד ועוד בעלי עסקים מגיעים למסקנה שצריך לפתח אפליקציות לבתי העסק שבבעלותם. בעלי מקומות עבודה הגיעו למסקנות שלהם וקולטים תועלת שבהזמנת אפליקציה בשביל להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חלקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ועם זאת, האם הצעד הזה חכם?

בעמוד זה ניתן מענה לאשר כולם צריכים לדעת: מה צריך להזמנת אפליקציות לעסק ובאיזה אופן יישומון לטלפון יכולה לתרום להעסק שלכם? מתן אופציה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) לנהל מערכת יחסים מול מפתחי המוצר עם הזמן נהייה עניין בסיסי. כאשר "המוצר" והצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הצרכן וכאשר ישנה אינטראקציה בשיטה של התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, נוצרת תקשורת קבועה והוא יצטייר באור ייחודי , זה כמובן בניגוד למתחריו.

אם לקליינט נגיש להיות במגע, ודאי שגם יהיה מפותח יותר המחזור העסקי. יישומים לבית העסק יש בהם להעלות את נפחן וגודלן של התשלומים בגלל שלבצע קנייה נהיה כזה פשוט, להגדיל את תדירות המגע עם הלקוח ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותה הזדמנות רצוי אף להעניק סיוע לקליינט שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה אופציות שבית העסק נותן דרך הצגת אינפורמציה עניינית במסכו של מכשיר הסמארטפון.

במילים אחרות, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אך זה עניין שולי. חשוב מאוד לאבחן את רצונותיו של בעל החברה יד ביד עם בונה היישומון על-מנת להיות בטוחים שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.

מהם המוקדים שאליהם חובה לתת את הדעת ביצירת אפליקציות?

מטרתנו היא התמקדות על לפתור תקלה שקשורה לעסק. יישומים שיכולים למצוא פתרון לתקלה כמו להעניק אופציה ללקוח לבצע פעולות רבות יותר בזמן קצר יותר, לבצע שימוש נכון ויעיל במשאבים, שימור תכונות המוצר ולהעניק מוניטין או תמונת מצב רצינית וחזקה עבור קונים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, דרך מענה לרצונות הלקוח באופן יעיל, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כמכניסות מאוד לאורך זמן. התאגיד או החברה צריכים להצביע על מה בדיוק צריך היישומון להציא לפועל, וכאן נכנס כאמור הדרישה המקצועית, בתחומו. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי נכונה, חשוב מאוד לעשות מאמץ בהשגת בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון צריכים להפנות אליכם שאלות באיזו צורה הינכם משיקים את השירות או המוצר כעת, בלי יישומון פעיל. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מטרתם להפנות אל החברה קושייות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם מתאפשר, מומלץ לדרוש בנימוס מהמתכנתים להביא לכם לראות דוגמה כלשהי של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

באיזה אופן מובטח לאדם שהאפליקציה שלו לא תאבד בתוך שלל היישומים שיוצאים בכל יום?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שעל האפליקציה להיות מעודכן ושימושי עבור הקונים. השיטה להבטיח שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בים היישומים המתחרים היא לבחון האם הוא מספק ומעניק רווחה מסוימת לאלו אשר בחרו להוריד אותו על בסיס יומיומי. בסיטואציה בה הלקוח חש שזה יישומון שהוא תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, תהיה בטוח שהוא ישוב וייעזר בו.

כמה עולה לרכוש יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור ארגון זעיר ?ברמת השרון

הסבר בעייתי לסוגייה בעייתית. המחירונים לא מקובעים כלל ואחד המשתנים רבי המשקל הוא סוג ואופי האפליקציה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון שאינו בעייתי כ"כ ע"י עסקים חזקים בתחום יעלה בדר"כ סביב 10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. יישומונים אשר אינם פשוטים כ"כ בהשוואה, עתידים לעלות מספרים רציניים יותר. מפתחים של יישומים בעסק עם שנים בתחום , לא צריך להיות לו קושי לספק לך הערכת מחיר בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. תעריף בניית היישומון לחברה שלכם צריך צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהיישומון אכן נותן מענה לקושי רציני בחברה.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל מכשירים שונים יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם סכומים רציניים יותר?

בעיקרון, התשובה חיובית בדרך כלל. יצא ויש לכם נחיצות אמיתית שהיישומון יעבוד במכשירים שונים, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', לא נגזים אם נאמר שמה שעליכם לעשות זה להזמין יישומון מסוג אינטרנט (Web application) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שימוש במבנה ווב היא הדלת של היישומון לעבוד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; רק בסיטואציה בה היישומון נבנה ועוצב ע"י צוות רציני, מן הסתם. אפשר לקבל הסברים בנושא השוני שקיים במערכות המגוונות בקישורים הבאים:

כמה סה"כ הרווח, פחות או יותר, על ההשקעה אפליקציה לעסק קטן?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במקרה שעלויות הפיתוח כולן חוזרת לבעלים שלה באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם די קל לברר את היישומון, אם הוא ממזער את מספר השניות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, ולחלופין לצמק בזבזנות של המוצר עצמו ב-15% לדוגמה. בסקירת הכדאיות, ראוי לשים לב אל האלמנטים שמרכיבים את הוצאות העסק, בכל היבט, שאמור היישומון בעיר רמת השרון לגמד.

כשהיישומון הושלם, מהי הגישה על-פיה הכרחי למזמין השירות להגיע איתה למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

הגישה הכי טובה להשקת יישומים זה על-ידי דף ברשת. במצב בו מדובר באפליקציית ניטיב, אשר אפשר להתקין במכשיר הסלולרי אצל ארכיון היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), נכון לבדוק בזעיר אנפין את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. כתוספת, אתם יכולים להמליץ על היישומון דרך רשימת דיוור, ולקבל עזרה ממוקד השיווק שלכם בחברה. לפי אופיו של היישומון, יש לתת את הדעת על הכנת סרטונים שיווקיים ולפרסם אותם בכל הפלטפורמות המתאימות לכך

מתי וכמה תדיר חובה באופן כללי בעיר רמת השרון לבצע עדכון של האפליקציה שלהם?

בדומה לדברים לעיל, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את מהות היישומון שלכם. אם היישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בנייה של יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות חובה לבצע עדכון כל תקופה של 12 חודשים לערך. זאת בשביל להיות מותאמים להשינויים בתוך הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, , לדוגמה אייפון ו-Android,

יישומון זה משהו שטוב לכל בית עסק?

במקרה והחברה לא מצליחה למצוא אתגר במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, רצוילשכוח כרגע מיישומון כלשהו. ואע"פ כן, דיבור עם מפתחי יישומים, זו אולי אופציה למצוא בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

עניינים אשר ראוי ליזם החכם לתת עליהם את הדעת כאשר מדברים על השקה אישית של יישומון

אל תשכחו כי קיימות פונקציות ברשת ואיתן נוכל לשפר בצורה רצינית הרגלי עבודה שקיימים בעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות קטנות של הפצה ישנן אופציות של להזמין אצלם בדף שלהם שבדרך-כלל פשוט בלתי אפשריות לביצוע בדפדפן של הנייד. ברגע זה נכנסת לתמונה ההיישומון לסמארטפון – לשדרג את היכולת לקנות יכול לעשות את כל ההבדל אצל תאגידים. זה, בין היתר, ההסבר לכמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר "אמאזון" שינה את האינטראקציה של הגולשים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. לאתר הענק הזה זה מתאים? כנראה שזה מתאים גם לכם. לפתח יישומים לבעלי תאגידים ברמת השרון- לקבלת ייעוץ, קביעת ישיבה והצעה לעלות, שלחו לנו מסרון עכשיו.