פיתוח אפליקציה ברעננה

בניית אפליקציות לחברות ברעננה וכל השאלות הנפוצות

יצירת אפליקציה לארגונים לכל מטרה ועניין באיזור רעננה

בניית אפליקציה לתאגידים קטנים וגדולים: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך כלל לא ייחודיים לתקופה זו, אולם המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר עשתה את חלקה הענק בתהליך הגלובליזציה ותרומתה לאת הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, חד משמעית מתחה את עולם הצרכנות לגדלים רחבי ידיים. היום המון בני-אדם מכל מקום קונים עוד ועוד מוצרים ושירותים על-פי הצרכים שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. באופן טבעי, התגובה של עולם הסחר אף פעם לא באה באיחור – התופעה גודלת עוד ועוד – מנהלים מחליטים ליצור אפליקציות למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. נותני שירות הגיעו למסקנות שלהם וקולטים טוב אשר בהזמנת אפליקציות במטרה לספק חוויית קנייה חיובית ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ועם זאת, האם זה בעצם מעשה נבון?

בפסקאות הבאות נדבר על שאלת השאלות: מה צריך במטרה להגיע ליצירת אפליקציות לעסק ואיך בדיוק יישומון לטלפון יש ביכולתו לקדם את הארגון שלך? מתן אפשרות ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי יכולת תקשורתית מתקדמת מול בית העסק עם הזמנה הופך למנדטורי. כשהצוות מצוי וקיים בנייד של צורך המוצר וכשהוא בא במגע עמו בשיטה של מסרונים והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, מתהווה תחושת ביטחון והוא יהיה מצוי באור הזרקורים, לטובה, , זה כמובן בניגוד להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.

אם למשתמש יש את האופציה הפשוטה לנהל דו-שיח, מן ההיגיון שגם יהיה נרחב יותר המחזור העסקי. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יש בהם להעלות את תדירות ונפח התשלומים ע"י זה שלבצע רכישה נהיה זמין כל-כך, להגדיל את קביעות השיח עם הקליינט ולהצמיח מערכת יחסים, באותה נשימה ניתן לתת מענה למשתמש שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה דברים שהעסק מציע דרך הצגה של נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה בצגו של מכשיר הסמארטפון.

בפשטות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל מדובר בעניין שולי. כדאי לאבחן את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, יד ביד עם בונה האפליקצייה במטרה שלא יהיו טעויות והיישומון יתאים ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

על איזה דברים חובה לעצור ולחשוב בעיצוב אפליקציה?

המפתח הוא הנגשה ונוחות למשתמש, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שישנו במוצר. יישומים שעניינם למצוא פתרון לקושי , למשל להעניק אופציה ללקוח לעשות יותר פעולות בזמן המועט ביותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר במשאבים, לצמצם בזבוז אמצעים ולהעניק מוניטין או תמונת מצב עניינית ורצינית מול לקוחות שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, ע"י שירות לקוחות אדיב, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כהשקעה מוצלחת בהיבט ארוך טווח. על העסק או הארגון זה לדעת בוודאות מה אמור לעשות היישום, זאת על-פי הדרישה המקצועית, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי נכונה, הכרחי לעשות מאמץ באיתור יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. חברת הפיתוח חייבים להציג לכם שאלות באיזה אופן הינכם מריצים את המוצר בימים אלה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון אמורים לתשאל את החברה בנוגע לצרכים שלה ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. במידה והדבר מתאפשר, חשוב מאוד לפנות אל המתכנתים בבקשה לחשוף בפניכם דוגמית של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

מהי השיטה בה יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שאותו יישומון לא ייעלם בין מליוני האפליקציות שקיימים עכשיו?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון חייב להיות שמיש ועדכני בשביל הציבור. השיטה הנכונה להיות סמוכים ובטוחים שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בין שלל היישומים שיוצאים בכל יום היא לבדוק האם הוא מספק ומעניק רווחה מסוימת לאלו אשר בחרו להוריד אותו ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה יומיומי. במידה והלקוח רואה באפליקציה תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב וייעזר בו.

מה המחירון עבור לתכנת יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל ארגון שאינו גדול ?ברעננה

תשובה מורכבת לשאלה מורכבת. המחירים משתנים ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה סדר גודל מורכבות היישומון. השקה אישית של יישומון שאינו בעייתי במיוחד עם עסק חזק בתחום יעלה בדר"כ סביב 9,000 שקלים עד 17,000 שקלים יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם אשר אינם פשוטים כ"כ בהשוואה, תעלנה יותר מזומנים. מפתחים בארגון עם ניסיון יכול רוב הזמן להעניק לכם מחיר מוערך בתום דיון של כשעה וחצי. תמחור תכנות והשקת היישומון לארגון שלכם צריך להיות הוגן מול העובדה ששהוא כן פותר קושי מהותי בחברה.

לפתח יישומון שמתאים לפלטפורמות מרובות ידרוש מבעל חברה לשלם סכומים רציניים יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: התשובה חיובית רוב הזמן. יצא ויש לכם צורך מהותי שהיישומון יפעל במערכות הפעלה מגוונות, כמו iPhone וגלקסי, סביר להניח שמה שעליכם לעשות זה לבקש יישומון אינטרנט (Web application) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. השיטה הנ"ל היא המפתח איתו היישומון יעבוד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; אבל רק בסיטואציה בה עיצוב היישומון התבצע דרך חברה רצינית, מן הסתם. הקליקו כדי לקבל מושגים נוספים – אינפורמציה בנוגע לשוני שקיים במערכות המגוונות בקישורים הבאים:

במספרים: מה הרווח הסופי, פלוס מינוס, אם נזמין יישומון לאייפון או לאנדרואיד עבור חברה קטנה?

זה מאוד תלוי במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במידה ומחירי הפיתוח של היישומון חוזרת לבעלים שלה באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. גם זו אינה בעיה לבצע חישוב האם היישומון ממזער את משך הזמן הנצרך לביצוע פעולה ב-20%, / לצמק בזבזנות של משאבים בעשרה אחוז לדוגמה. בבדיקת התשואה העתידית, רצוי לא להשאיר בצד את שלל החשבונות, יחד עם מה שהחברה מוציאה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שעתיד היישומון בעיר רעננה למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כאשר היישומון עומד, באיזו שיטה כדאי לבעלים של החברה לדחוף' אותה לקונים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להשקת יישומון זה דרך דף ברשת. במקרה ופיתחנו יישומי נייטיב, אותו אתם יכולים להטמיע בטלפון בארכיון היישומים הייעודית (App Store בתור דוגמה), הכרחי לברר בטעימה קלה את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. גם כן, תוכלו להכריז על השקת היישומון דרך רשימת דיוור, או להסתייע בהמחלקה לשיווק שלכם. בהתאם לסוג היישומון, חובה לתת את הדעת על הכנת סרטונים שיווקיים ולהעבירם אל אתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

באיזו תדירות ראוי למזמין היישומון באיזור רעננה לבצע עדכון של היישומון שהזמינו?

אפילו פה, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את מטרת היישומון שאתם רוצים. במידה והיישומון מספק מידע רלוונטי, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון מהסוג הזה. סוגים אחרים של אפליקציה ראוי לערוך חידוש כל 12 חודשים בהערכה גסה. ע"מ להיות בסנכרון מושלם עם העדכונים של הפלטפורמות השונות כמו אייפון ו-Android,

האם אפליקציה טוב לכל ארגון?

במצב בו החברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לשים פוקוס על קושי במוצר שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, הכרחילחכות קצת עם פיתוח יישומון. אולם לדבר עם ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

פואנטות שראוי למנהל הנבון להרהר בהם כאשר מדברים על הכנת יישומון

בזמננו אנו קיימות פונקציות ברשת שמסוגלות לגרום שיפור בצורה מהותית הרגלים שקיימים בחברה. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה מזעריות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בתוך האתר שבבעלותם שבחצי מהפעמים לא פועלות כלל בטלפון הסלולרי. ברגע זה נקבל סיוע מההיישומון לנייד – להנגיש את האופציות לבצע רכישה ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. זו אגב הסיבה לכמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. אתר Amazon הפך את ההתקשרות של קהל הקונים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. טוב לאתר "Amazon"? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. בניית יישומים לבעלי ארגונים ברעננה- לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, תיאום פגישה והצעה לעלות, שלחו לנו מסרון עכשיו.