פיתוח אפליקציה בשדרות

הכנת אפליקציה לבתי עסק בשדרות וכל השאלות הנפוצות

הכנת יישומים לחברות לכלל המטרות האפשריות באיזור שדרות

הכנת אפליקציה לתאגידים מכל גודל: הצרכנות המאסיבית זה לא ייחודי לתקופה זו, אבל פריצת הרשת שנתנה את הפוש הגדול ביותר בסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ותרומתה להתפתחות טכנולוגית, ללא שום ספק מתחה את הצרכנות המאסיבית אל גדלים מטורפים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל הגלובוס קונים עוד ועוד קניות וטיפולים ע"פ הרצונות שלהם, השאיפות וההעדפות האישיות. בצורה זו, תגובת השוק בשום פנים ואופן לא מתעכבת מלהגיע – ומהר מאוד הגענו למצב בו בעלי מקומות עבודה הגיעו למסקנה שנכון להזמין אפליקציות לבתי העסק שבבעלותם. נותני שירות מבינים עם הזמן את הרווח אשר בהכנת אפליקציות במטרה לספק נוחות לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. והאמנם, האם זה באמת דבר נבון?

בשורות הבאות נענה על מה שכולם רוצים לדעת: מה נדרש במטרה להגיע לבניית יישומים לעסק ובאיזו דרך יישומון לטלפון יש בו לסייע להצלחת המוצר שאתם מציעים? איפשור ללקוחות קיימים ופוטנציאלים לבצע דיאלוג מתקדם עם החברה הופכת לבסיסי. כשה"מוצר" קיים ומצוי בנייד של צורך המוצר וכאשר התקשורת נעשית בשיטה של מסרונים ונוטיפיקציות באופן קבוע, הוא בונה תחושה של ביטחון והוא יהיה מצוי באור מיוחד וטוב בהשוואה להעסקים שהתחרו בו עד עתה.

ככל שללקוח יש את האופציה הפשוטה לבוא באינטראקציה, ככה גם יהיה גדול יותר המחזור העסקי. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יוכלות להגביר את תכיפות וגודל הקניות מפני שלבצע קנייה נהיה כל-כך זמין, להעלות את קביעות השיח עם הקליינט ולהקים מערכת יחסים קרובה, אפשר גם על הדרך לעזור למשתמש שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה מוצרים והשירותים שבית העסק נותן דרך הצגה של נתונים ענייניים במסך הטלפון.

במילים אחרות, אפליקציה לעסק בלבד אך זה עניין שולי. אל תוותרו לעולם על לסקור את כל מטרות העסק בסיוע של מתכנת האפליקצייה בשביל שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

לאיזה נושאים כדאי לעצור ולחשוב בבניית יישומון?

מטרתנו היא התמקדות על לפתור קושי שיש בחברה. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לאישיו , למשל לאפשר למשתמש לבצע דברים רבים יותר בדקות מעטות יותר, נכונות ויעילות שימוש בזמן, לצמצם בזבוז שירות המוצע ולתת לעסק אימג' שאומרת 'קידמה' מול לקוחות שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, זאת עם שירות לקוחות סבלני, מוכיחות את עצמן כאפיק רווחי מאוד בהסתכלות ארוכת טווח. מטרת התאגיד או החברה זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור לעשות היישום, ופה נכנס כמובן רזי המקצוע, כל עסק בתחום שלו. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי שימושית, כדאי שיהיה לנו בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון מוכרחים להציג לכם שאלות באיזו שיטה הינכם מריצים את הפעולות העסקיות בימים אלה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורים להציג בפני החברה שאלות בנוגע לצרכים שלה השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. במידת האפשר, כדאי לבוא בבקשה למתכנתים להביא לכם לראות גרסה ראשונית של האופן בו היישומון אמור להיראות.

איך מובטח למזמין שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יטבע בים היישומים שמשווקים בכל עת?

חוק האופן בו הכי כדאי לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בין שלל האפליקציות המתחרות היא להיות בטוחים שהוא מביא טוב' מהותי ללקוח באופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. בסיטואציה בה הציבור מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מככלי אהוב עליו, תהיה בטוח שהוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מה התעריף עבור לתכנת יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור ארגון מזערי באיזור שדרות?

מענה מסובך לקושייה מסובכת. המחירונים של לפתח אפליקציה לא קבועים ותלויות מאוד בבמה היישומון עוסק. פיתוח אפליקציה שאינו מורכב במיוחד אצל עסק עם מוניטין יתומחר בערך באיזור 10 אלף שח עד 18 אלף שח. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם מורכבות יותר אמנם, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם מספרים גבוהים יותר. עסק רציני ועם ניסיון , לא אמורה להיות לו בעיה לתת לכם עלות מוערכת אחרי פגישה של שעה-שעתיים. מחירון הכנת היישומון לחברה שלכם צריך צריך להתקבל אצלכם בהנחה הסיבה שעליה לפתור קושי רציני בחברה.

לפתח יישומון שמיועד לפלטפורמות מרובות , משמעות הדבר לשלם סכומים רציניים יותר?

בפשטות: התשובה חיובית בדרך כלל. במידה וזה חובה מבחינתכם שהיישומון יתפקד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון וגלקסי, ייתכן מאוד שהבחירה החכמה יותר תהיה להזמין יישומון ווב ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. השיטה Web application מאפשרת לאפליקציה לעבוד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; רק במקרה שהבנייה והעיצוב של היישומון נעשה דרך חברה רצינית, מן הסתם. כאן תוכלו למצוא אינפורמציה בנוגע לשוני שישנו במערכות המגונות בקישורים אלה:

במספרים: מה הרווח הסופי, פלוס מינוס, בהזמנה של יישומון רגיל עבור ארגון זעיר?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במקרה שמחירי הפיתוח כולם עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. גם זו אינה בעיה לבצע בדיקה את היישומון, אם הוא ממזער את הזמן הדרוש לבצע רכישה ב-15%, וזה יכול להיות גם להקטין שימוש לא חכם בתכונות המוצר בעשרה אחוז בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בסקירת ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), חובה לא להתעלם שלל החשבונות, יחד עם מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בכל צורה שלא תהיה, שעומד היישומון בשדרות להקטין.

כשהיישומון הושלם, באיזה אופן יש למזמין השירות לדחוף אותה לשוק וללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

הגישה הכי ראויה להשקת יישומים זה ע"י דף ברשת. במקרה שבנינו יישומי Native, אשר לקוחות יכולים להתקין במכשיר הסלולרי בארכיון היישומים הבלעדי (Google Play בתור דוגמה), חובה להכיר קלות את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. בנוסף, ניתן לקדם את האפליקציה על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, או בסיוע המחלקה לשיווק שלכם. בהתאם לאופיו של היישומון, ראוי לשקול עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהטמיע אותם בYouTube, Facebook וכו'.

באיזו תדירות נכון יהיה לבעלי עסקים בשדרות לבצע חידוש של היישומון שהזמינו?

אפילו פה, תשובתנו נעוצה בתכליתו של היישומון הזה. בסיטואציה בה היישומון סובב מידע, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אחרת חבל לטרוח בניית יישומון כזה. יישומים מסוג אחר חכם יהיה לבצע חידוש כל, פחות או יותר, 12 חודשים. בשביל להיות מותאמים לשינויי הגרסה של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה , לדוגמה אייפון ו-Android,

האם אפליקציה מתאימה לכל בית עסק?

במקרה והחברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לשים אצבע על בעיות בשירות שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, נכון יהיהלהניח כרגע לרעיון של יישומון. אמנם לדבר עם צוות פיתוח של יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום פוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

דברים אשר רצוי לבעלים של החברה לתת עליהם את הדעת בטרם מתחילים עם לפתח יישומון

בזמננו אנו ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות שאיתן אפשר לעשות שיפור משמעותית הרגלי עבודה שליליים שיש לעסק. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות הפצה מזעריות קיימות אפשרויות הזמנה באתר האינטרנט שלהם שבדר"כ לא עושות את העבודה באייפון או באנדרואיד. פה למעשה נסתייע ביישומון – להעלות ברמה את האופציה לבצע רכישה יכול לעשות את כל ההבדל בין חברות. דרך-אגב זה ההסבר לכמות אדירה של קונים ב-Amazon. האתר הפופולרי שינה את השיח של הקונים איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. לאתר הענק הזה זה מתאים? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. לפתח יישומים ליזמים בשדרות – לקבלת ייעוץ, קביעת ישיבה והצעה גמישה, שלחו לנו הודעה עכשיו.