פיתוח אפליקציה בשוהם

יצירת יישומים לתאגידים בעיר שוהם וכל מה שאתם אמורים לדעת

יצירת אפליקציה לבתי עסק לכלל המטרות האפשריות בשוהם

בניית אפליקציה למקום עבודה לכלל המטרות האפשריות: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אינה ייחודית למאה ה-21, אך המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן שנתנה את הפוש הגדול ביותר בתהליך הגלובליזציה והניעה התפתחות טכנולוגית, בלי ספק גרמה לטפיחה של תרבות הצריכה אל היבטים שלא יעלו על הדעת. בני אדם רבים יותר ויותר בכדור הארץ צורכים יותר ויותר חפצים וטיפולים ע"פ הרצונות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. כמובן, תגובת השוק בשום פנים ואופן לא באה באיחור – יותר ויותר בעלי עסקים מגיעים למסקנה שצריך לפתח אפליקציה למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. נותני שירות קולטים אט-אט את הטוב שבהזמנת אפליקציות בשביל לספק חוויית קנייה חיובית למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ואע"פ כן, זה באמת דבר נחוץ?

בעמוד זה ננתח את השאלה שכולם שואלים: מה הכרחי עבור הזמנת יישומון לחברות וכיצד יישומון באנדרואיד או באייפון יש בו לעזור לתאגיד שלכם? מתן אופציה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי לנהל מערכת יחסים מול בית העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא הכרחי. כאשר בית העסק מצוי בנייד של צורך המוצר ובעת שיש דו-שיח באופן של מסרונים ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, צומחת אמינות והוא יואר באור ייחודי מול החברות שהתחרו בו עד עכשיו.

קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן קל יותר לתקשר, כך יהיה גדול יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים בהחלט יכולים להגדיל את גודלן ונפחן של ההזמנות על ידי כך שלבצע קנייה נהיה כל-כך זמין, להעלות את קביעות התקשורת עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, כמו גם לתת מענה לקונה שיפיק את המקסימום מן ה פיצ'רים שקיימים שמוצר על-ידי הנגשת ידע חשוב בצגו של הטלפון.

בקצרה, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. הכרחי לאבחן את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בעזרתו של המפתח של היישומון על-מנת שבוודאות נדע שהיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.

לאיזה מוקדים נכון לעצור ולחשוב בבניית אפליקציות?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה לשים דגש על לפתור אישיו שישנו במוצר. יישומים שעניינם לפתור בעיות , לדוגמה לתת אפשרות לקונה לעשות יותר דברים בזמן המועט ביותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בשירות המוצע, שימור משאבים ולהעניק לחברה Image (תמונה) מקצועית יותר לעיני משתמשים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, דרך טיפול ברצון המשתמש באופן ראוי, כל אלה הוכיחו את עצמן כהשקעה מוצלחת בטווח הרחוק. החברה או התאגיד אמורים לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישומון להציא לפועל, זאת על-פי הדרישה המקצועית, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי רווחית, חכם יהיה להשיג מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון אמורה להפנות אליכם שאלות באיזו צורה הינכם משיקים את השירות או המוצר כעת, ללא אפליקציה. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה מטרתם לשאול את העסק שאלות בנוגע לצרכיה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם ניתן, מומלץ לשאול את המתכנתים אם הם יכולים לחשוף בפניכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

מהי השיטה בה מובטח למזמין שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא ייבלע בים היישומים שמסתובבות בשוק?

1 הוא פשוט מאוד: שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות מעודכן ושימושי בשביל הקונים. השיטה הראויה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שלנו לא ייבלע בשפע היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לבדוק האם הוא מספק ומעניק שימוש מהותי לקונה ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. יצא והמשתמש מייחס ליישומון מעמד של תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, תהיה בטוח שהוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

כמה עולה לקבל יישומון לעסק קטן בשוהם?

מענה בעייתי לסוגייה מסובכת. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה משתנים והגורם הכי קריטי הוא מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. השקה אישית של יישומון פשוטה יחסית אצל עסקים רציניים יתומחר בדר"כ באיזור 10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. יישומים שהם מורכבות יותר אולם, עתידים לעלות מספרים גבוהים יותר. עסק רציני ומנוסה צריך להחזיר לכם תשובה עם מחיר מוערך בתום מפגש של 60-120 דקות. מחיר פיתוח אפליקציה לחברתכם אמור צריך להתקבל אצלכם בהנחה הסיבה שעליה לפתור אתגר רציני העסק.

לפתח אפליקציה בשביל מכשירים שונים יתומחר בסכומים רציניים יותר?

בקצרה, התשובה חיובית בדר"כ. יצא וזה חובה מבחינתכם שהתוצר יתפקד במערכות הפעלה שונות, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, הגיוני לומר שמה שאתם צריכים לעשות זה לפתח אפליקציית רשת (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. השיטה Web application היא המפתח איתו היישומון יעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; רק במקרה שהיישומון נבנה ועוצב על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. כאן תוכלו לקבל ידע בנוגע לשוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בדפים אלה:

מהי התשואה הממוצעת בהזמנת יישומים בשביל ארגון שאינו גדול?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במקרה שמחירי הפיתוח של היישומון עושים את דרכם חזרה אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, ההשקעה כדאית. זה גם לא בעיה לבדוק אם האפליקציה מפחיתה את הזמן הדרוש לבצע רכישה ב-15%, ואף לצמצם שימוש מיותר בשירות המוצע בעשרה אחוז למשל. בסקירה על מידת התשואה העתידית, כדאי לא להשאיר בצד את הגורמים שמהווים את מה שהחברה מוציאה, באופן ישיר ועקיף, שעתיד היישומון בשוהם להפחית.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, מהי הגישה על-פיה חובה למזמין השירות להוציא אותה לאוויר העולם וללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

הגישה הכי טובה להוצאת יישומון לשוק זה ע"י עמוד ברשת. במקרה ואנחנו מתדיינים על יישומון נייטיב, אשר אתם יכולים להתקין אך ורק מחנות האפליקציות שייעודי למערכת ההפעלה (App Store הוא דוגמה קלאסית), הכרחי לשים תחת זכוכית מגדלת טיפה את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. במקביל, נוכל לעשות קידום ליישומון ע"י הפצה בדוא"ל, ולקבל עזרה מאלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. בהתאם לסוג היישומון, ראוי להכניס את האופציה של בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהעלות אותו אתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

מתי וכמה תדיר חכם יהיה פחות או יותר בעיר שוהם לערוך עדכון של היישומון שהזמינו?

אף פה, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של אופי האפליקציה המדוברת. במקרה שאספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל פיתוח יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות חובה לחדש פחות או יותר כל 12 חודשים. זאת בשביל שהיישומון יעבוד חלק עם כל שינויי הגרסה של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, , למשל iPhone וגלקסי,

שאלה: יישומון כדאי לכל סוגי העסקים?

אם התאגיד לא מצליח להצביע על קושי בשירות שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, רצוילוותר על רעיון של יישומון כרגע. אבל שיח כן אצל חברת פיתוח אפליקציות זו דרך מוכרת לשים את האצבע על פוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

נושאים שהכרחי ליזם הנבון להרהר בהם כאשר צועדים לקראת עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

בעידן של היום, קיימות אופציות באינטרנט שאיתן אפשר לעשות שיפור באופן כבד-משקל הרגלי עבודה שליליים שהעסק כבר מאמץ. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה קטנות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין באתר האינטרנט שבניהולם שרוב הזמן לא פועלות כלל בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. פה למעשה ניעזר בהיישומון לנייד – הנגשת האופציה לקנות ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער אצל תאגידים. זו אגב הסיבה לכמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. אתר "אמאזון" הפך את התקשורת של המשתמש איתו לדבר קל ופשוט נורא. לאתר "אמאזון" זה מתאים? זה טוב גם לעסקים הקטנים. הכנת יישומים לבעלי ארגונים בשוהם- לקבלת ייעוץ, שיחה חינם והצעות אטרקטיביות, התקשרו אלינו עכשיו.