פיתוח אפליקציה בתל אביב

הכנת אפליקציה לבתי עסק בתל אביב , כל הידע ההכרחי

בניית יישומים לבתי עסק לכלל המטרות האפשריות באיזור תל אביב

הכנת אפליקציות לעסקים לכל מטרה ועניין: תרבות הצריכה זה לא בלעדי למאה העשרים ואחת, עם זאת, המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן שסייעה להפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, וקידמה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בוודאות מתחה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אל גדלים מטורפים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל מקום קונים עוד ועוד מוצרים ושירותים על-פי הצרכים שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. ע"י כך, התגובה של הסוחרים בחיים לא מגיעה באיחור – כמות גדולה של בעלי עסקים בוחרים לפתח אפליקציה למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. בעלי מקומות עבודה מבינים לאיטם את הרווח שביצירת אפליקציה בשביל לעשות טוב ונוח לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ועם זאת, האם זה באמת דבר מומלץ?

בפסקאות הבאות ניתן מענה להשאלה הגדולה: מה נחוץ בשביל הזמנת אפליקציות לארגונים ובאיזו דרך יישומון לסלולרי יש בו לעזור לשירות שלכם? מתן אפשרות למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד קשר טכנולוגי מול הצוות עם הזמן נהייה עניין בסיסי. כשה"מוצר" מצוי בנייד של המשתמש / לקוח וכאשר ישנה אינטראקציה ע"י מסרונים וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, מתהווה תחושת ביטחון והוא יואר באור מיוחד וטוב לעומת העסקים המתחרים לו.

אם למשתמש פשוט לנהל דו-שיח, באותו אופן גם יתפתח המחזור העסקי. יישומים בהחלט יכולים להעלות את נפחן וגודלן של ההזמנות בגלל שלבצע קנייה נהיה קל כ"כ, להגדיל את תדירות המגע עם הלקוח ולטפח מערכת יחסים אמיתית, באותה נשימה ניתן לעזור למשתמש שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אופציות שבית העסק נותן ע"י פרסום מידע רלוונטי ועדכני במסך מכשיר הסמארטפון.

בקצרה, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, היא לא העיקר. כדאי לסקור את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, לצדו של מתכנת האפליקצייה וזאת כדי שלא יהיו טעויות והיישומון יתאים ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.

למה כדאי להתייחס בייצור יישום?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא הקלה על הלקוח, כמו לפתור תקלה שישנו במוצר. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לתקלה , לדוגמה להעניק אפשרות ללקוח לבצע פעולות רבות יותר בזמן קצר יותר, יעילות שימוש במוצר עצמו, להפחית שימוש מיותר בתכונות המוצר ולתת לעסק אימג' מקצועית יותר עבור צרכנים , הן הנמצאים והן העתידיים, כמובן יד ביד עם מענה לצורכי הלקוח באופן טוב יותר פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כרווחיות ביותר בהיבט ארוך טווח. התאגיד או החברה צריכים לדעת בדיוק מה צריך היישום לעשות, וכאן נכנס כאמור הידע המקצועי וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי מוצלחת, חובה לתור אחר מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. המתכנתים אמורה לשאול אותך באיזו צורה הינכם מנהלים את העסק עכשיו. המתכנתים מוכרחים להפנות אל החברה קושייות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במידת האפשר, ראוי לשאול את הצוות אם ביכולתם להביא לכם לראות מבנה ראשוני של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

באיזו דרך יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שהיישומון שהזמין לא ייעלם בתוך ים היישומים שמשווקים בכל עת?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון מוכרח להיות רלוונטית בשביל הצרכנים. האופן בו הכי כדאי לתת גושפנקא שהיישומון לא יילך לאיבוד בכמות העצומה של היישומים שמתפרסמים בכל עת לסקור אותו אם הוא מביא יתרון משמעותי ללקוח ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן יומיומי. במצב בו המשתמש מייחס ליישומון מעמד של ככלי אהוב עליו, ההמשך צפוי – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מה המחירון עבור לפתח יישומון בשביל חברה קטנה בעיר תל אביב?

מענה לא פשוט לקושייה מסובכת. המחירונים משתנים ותלויות מאוד בבמה היישומון עוסק. פיתוח אפליקציה שאינו מורכב במיוחד עם עסק חזק בתחום עולה בדרך כלל בסביבות 10 אלף שח עד 19 אלף שח. אפליקציות יותר מסובכים עם זאת, יעלו יותר כסף. מפתחים של יישומים בעסק מנוסה אמור להיות מסוגל להחזיר לכם תשובה עם מחיר מוערך בסיום דיון של כשעה וחצי. תעריף הכנת היישומון לארגון שלכם צריך צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר המותי בחברה.

האם פיתוח עבור מערכות הפעלה שונות יעלה לבעל עסק עוד כסף?

בלי ללכת סחור-סחור: התשובה חיובית רוב הזמן. במידה ויש לכם צורך אמיתי שהתוצר יפעל בהרבה מערכות, כמו אייפון וגלקסי, לא נגזים אם נאמר שמה שעליכם לעשות זה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון ווב (רשת) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. הגישה הזו היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; זאת אם האפליקציה מעוצבת ע"י צוות מנוסה, כאמור. אתם מוזמנים להבין מידע נוסף על השוני שישנו במכשירים השונים בלינקים האלה:

כמה סך הכל הרווח הסופי, פלוס מינוס, בהזמנה של יישומון רגיל בשביל חברה זעירה?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. במצב בו עלויות הפיתוח כולן מקבלים כיסוי בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. גם זו אינה בעיה לבחון את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את כמות השניות או הדקות שצריך לביצוע פעולה ב-20%, או לחלופין לצמצם שימוש לא חכם בהמוצר עצמו ב-18 אחוזים בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בבחינת הרמה של צורך בהזמנה, רצוי לא לשכוח את כל מה שמהווה את ,"הפסדי" החברה באופן ישיר ועקיף, שמתכוון היישומון בתל אביב להוריד.

כאשר היישומון עומד, באיזה אופן יש לבעל עסק קטן לדחוף אותה לשוק ולקונים עתיידים ונוכחיים?

הדרך האפקטיבית ביותר להשקת יישומים זה דרך דף ברשת. במצב בו אנחנו מתעסקים ביישומון נייטיב, אותו אפשר להוריד בארכיון היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (App Store הוא דוגמה קלאסית), ראוי לברר בטעימה קלה את מילות המפתח בהן תשתמש בטרם נשיק את היישומון לחנות. בנוסף, נוכל להמליץ על היישומון ע"י לוח תפוצה, ולקבל עזרה מהמחלקה לשיווק שלכם. לפי סוגו של היישומון, יש לקחת בחשבון עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהעבירם אל יוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

מתי וכמה תדיר יש בקירוב בעיר תל אביב לרענן את היישומון?

אף פה, תשובתנו נעוצה במטרת היישומון שאתם רוצים. במצב בו היישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל לייצר אפליקציה כזו. יישומים שתכליתם שונה יש לערוך חידוש לפחות פעם בשנה. נעשה זאת במטרה להיות בסנכרון מושלם עם עדכוני מערכות ההפעלה של המכשירים כגון אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

אז יישומון למעשה מתאימה לכל ארגון?

במקרה והארגון לא מצליח לשים פוקוס על אתגר בחברה שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, נכון יהיהלוותר על רעיון של יישומון כרגע. אך שיחה אצל צוות פיתוח, זו אולי אופציה למצוא בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

עניינים אשר מומלץ לבעלים של החברה לשקול לפני שמתחילים עם תכנות והשקת יישומון

אל תשכחו כי קיימות אופציות באינטרנט ואיתן נוכל לשפר באופן רציני הרגלים שבית העסק לוקה בהם. למשל כל הנושא של להזמין. למפיצים קטנים קיימת אופציה של להזמין בתוך האתר ששייך להם שלעיתים קרובות אינן מתפקדות בכלל בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. עכשיו נקבל עזרה מההיישומון לנייד – להנגיש את אפשרות ההזמנה ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער אצל חברות. זו אגב הסיבה לכמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". אתר Amazon שינה את השיחה של הגולשים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. טוב לאתר "Amazon"? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. הכנת יישומים לבעלי חברות בתל אביב – להתייעצות עם מקצוענים, תיאום פגישה והצעה ראשונית למחיר, התקשרו אלינו עכשיו.